کد خبر : 195425
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
-

هاشمی: بردیم ولی از عملکرد تیم راضی نیستم

هاشمی: بردیم ولی از عملکرد تیم راضی نیستم

به گزارش قائم آنلاین، مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران، پس از پیروزی سخت تیمش مقابل شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار قشنگی را دیدیم و هواداران دو تیم از این حساسیت لذت بردند. هواداران گرگانی هم فشار زیادی روی تیم ما می‌آوردند که ما هم از این فشار زیاد آسیب دیدیم

به گزارش قائم آنلاین، مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران، پس از پیروزی سخت تیمش مقابل شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار قشنگی را دیدیم و هواداران دو تیم از این حساسیت لذت بردند. هواداران گرگانی هم فشار زیادی روی تیم ما می‌آوردند که ما هم از این فشار زیاد آسیب دیدیم و آنطور که باید خوب نبودیم. اشتباهات بسیار زیادی در طول بازی انجام دادیم.

او ادامه داد: فشار زیاد هواداران تمرکز تیم ما را بهم ریخته و بعد از کوارتر اول هم در کوارتر دوم صمد چهار خطایی شد که دست و بال ما را بست. در مجموع خوب بازی نکردیم، خوب تیمم را رهبری نکردم و از این پس باید روز به روز کیفیت خود را بالاتر ببریم. پتانسیل بازیکنان و تیم ما خیلی بیشتر از این‌ها است.

هاشمی در واکنش به بسته بودن دست تیم مهرام در پست پنج به دلیل مصدومیت حامد سهراب‌نژاد، گفت: خیر اینطور نیست. ما پنج بازیکن دیگر داریم که باید یاد بگیرند تحت هر شرایطی بازی کنند.

او در مورد شکست دادن دو تیم بدون شکست لیگ (پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان) نیز گفت: فعلا تا پایان لیگ زمان زیادی باقی است و شاید یک مصدومیت کار هر تیمی را سخت‌تر کند. باید تلاش کرده و فعلا بجنگیم.

سرمربی تیم مهرام تهران با اشاره به عملکرد خوب صمد نیکخواه بهرامی در کوارتر پایانی بازی گفت: او نشان داد که بازیکن بزرگی و پس از بازگشتش به بازی خوش درخشید. در مجموع اما سایر بازیکنان ما نیز در نبود او خوب بازی کردند.

اوهمچنین درباره حواشی پایان بازی گفت: اینجا سالن امن آزادی است و چنین اتفاقاتی رخ می‌داد! امیدوارم مسئولین بیش از این‌ها به زیر ساخت‌های بسکتبال توجه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + نه =