کد خبر : 195088
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
-

شهدا با بهره‌گیری از سیره حسینی زمینه‌ساز اقتدار نظام اسلامی شدند

شهدا با بهره‌گیری از سیره حسینی زمینه‌ساز اقتدار نظام اسلامی شدند

به گزارش قائم آنلاین، سردار حسن حسن‌نیا در یادواره شهدای چایباغ شیرگاه اظهار کرد:  امروز شهدا به عنوان افتخارات ارزنده ما هستند، عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون‌های پاک شهدا است. وی با اشاره به این که رزمندگان در دوران دفاع مقدس سختی‌های بسیاری را تحمل کرده و رشادت و فداکاری والایی را از

به گزارش قائم آنلاین، سردار حسن حسن‌نیا در یادواره شهدای چایباغ شیرگاه اظهار کرد:  امروز شهدا به عنوان افتخارات ارزنده ما هستند، عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون‌های پاک شهدا است.

وی با اشاره به این که رزمندگان در دوران دفاع مقدس سختی‌های بسیاری را تحمل کرده و رشادت و فداکاری والایی را از خود نشان دادند، خاطرنشان کرد: رزمندگان قبل از شکستن خطوط، خود را شکستند که سبب شد این گونه ماندگار شوند.

حسن‌نیا با بیان اینکه شهدا با احساس تکلیف از خانه و زندگی خود گذشتند و در راستای حفظ نظام مقدس اسلامی تلاش کردند، افزود: شهدا با بهره‌گیری از سیره حسینی زمینه‌ساز اقتدار نظام اسلامی شدند که حضور در مجالس بزرگداشت این عزیزان به عنوان یک لیاقت و افتخار برای انسان است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به این که انقلاب ما به آسانی به دست نیامده است تا به آسانی از دست برود، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ستون دین است که باید رهنمودها و تدابیر ارزنده ایشان را سرلوحه امور خود قرار دهیم.  گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =