کد خبر : 194930
تاریخ انتشار : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
-

یزدانی: نمی دانم قلعه‌نویی چه دیده

یزدانی: نمی دانم قلعه‌نویی چه دیده

به گزارش قائم آنلاین، سیاوش یزدانی، بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی تیمش برابر سپاهان بیان کرد: شرایط بازی با بیرون از زمین خیلی متفاوت است. بیرون از زمین با هم رفاقت داریم ولی در زمین رفاقتی با هم نداریم. نمی‌دانم آقای قلعه‌نویی چه چیزی دیده است ولی من سعی کردم احترام‌ها را حفظ

به گزارش قائم آنلاین، سیاوش یزدانی، بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی تیمش برابر سپاهان بیان کرد: شرایط بازی با بیرون از زمین خیلی متفاوت است. بیرون از زمین با هم رفاقت داریم ولی در زمین رفاقتی با هم نداریم. نمی‌دانم آقای قلعه‌نویی چه چیزی دیده است ولی من سعی کردم احترام‌ها را حفظ کنم. الان ما بازیکن استقلال هستیم و تمام وجودمان را می‌گذاریم همان‌طور که تمام وجودم را برای سپاهان گذاشتم حالا همه وجودم را براس استقلال می‌گذارم.

او ادامه داد: همه می‌دانند من قلبا عاشق سپاهان هستم. امیدوارم بتوانم سال‌های بعد به اصفهان برگردم ولی امروز در زمین بازی پیراهن استقلال تن من بود و من با تمام وجود برای استقلال تلاش می‌کنم.

یزدانی در پاسخ به این پرسش که آیا حرکات عارف غلامی در آخر بازی تمرکز استقلالی‌ها را بر هم نزد هم توضیح داد: من واقعا این صحنه را ندیدم چون مصدوم بود و ندیدم غلامی چه کاری کرده است. ولی اگر هواداران را تحریک کرده، کار اشتباهی کرده است.

او درباره مصدومیتش هم، گفت: می‌خواستم به توپ پشت پا بزنم ولی متاسفانه همسترینگم دوباره آسیب دید. فردا ام.آر.آی می‌گیرم و نمی‌دانم چه می‌شود.

یزدانی درباره صحبت استراماچونی مبنی بر اینکه مصدومیت او روی کار دفاعی استقلال تاثیرگذار بود هم اظهار کرد: کی‌روش یار مستقیم من بود و نتوانست امروز خیلی موفق عمل کند. بازیکنان دیگر هم خوب بازی کردند. من الان در استقلال در پست تخصصی خودم نیستم و در دفاع چپ بازی می‌کنم که خیلی برای من سخت است. ما ۲-۵-۳ بازی می‌کنیم ولی واقعا در دفاع ۲-۳-۵ نمی‌شویم. در این پست بازی کردن واقعا سخت است ولی با تمام وجودم سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و بهتر بازی کنم.

بازیکن استقلال درباره صحنه‌ای که سپاهانی‌ها اعتقاد داشتند در محوطه جریمه استقلال خطا صورت گرفته است هم، گفت: نمی‌دانم آن صحنه بیرون از محوطه یا خارج از آن بود ولی همه تماشاگران دیدند که توپ به دست کی‌روش برخورد کرد. شاید آقای داور با من مشکل دارد. سال قبل آقای داور در نیمه‌نهایی سر سپاهان را برید امسال هم این کار را کرد. شاید با من مشکل دارد.

او در پایان بیان کرد: فکر نمی‌کردم روزی برابر سپاهان بازی کنم. همه می‌دانند من چه قدر سپاهان را دوست دارم و عاشق سپاهان هستم. یکم شرایط سخت بود ولی باید با این شرایط کنار بیایم و این فوتبال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − شش =