کد خبر : 194858
تاریخ انتشار : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
-

کارشناس اسرائیلی: جنگ آتی با حزب‌الله زندگی شهرک‌نشینان را فلج خواهد کرد

کارشناس اسرائیلی: جنگ آتی با حزب‌الله زندگی شهرک‌نشینان را فلج خواهد کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از فلسطین الیوم، رون بن یشای، تحلیلگر مسائل نظامی روزنامه عبری زبان “یدیعوت آحارونوت” گفت که فرماندهی ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی می‌داند که جنگ آتی در سراسر جبهه‌ها خواهد بود و این رژیم بهای سنگینی را خواهد پرداخت. وی در ادامه افزود، در صورت وقوع جنگ میان رژیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از فلسطین الیوم، رون بن یشای، تحلیلگر مسائل نظامی روزنامه عبری زبان “یدیعوت آحارونوت” گفت که فرماندهی ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی می‌داند که جنگ آتی در سراسر جبهه‌ها خواهد بود و این رژیم بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

وی در ادامه افزود، در صورت وقوع جنگ میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله، این رژیم خسارت‌های سنگینی را متحمل خواهد شد و علاوه بر آن زیرساخت‌های اراضی اشغالی در معرض موشک‌های مقاومت تخریب می‌شود و شهرهای اراضی اشغالی کاملا تخلیه و وسائل حمل و نقل و امدادرسانی‌ها در حوزه برق و آب فلج می‌شود.

یشای ادامه داد: سامانه هوایی اسرائیل از مقابله با تعداد زیاد موشک‌ها با حجم و بردهای مختلف ناتوان است؛ همانند آنچه که اسرائیل در حملات اخیر به غزه شاهد آن بود.

وی در پایان گفت که ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در هفته نخست جنگ‌ آتی حدود ۱۲۰۰ موشک به شهرک‌ها در عمق اراضی اشغالی شلیک خواهد شد و این به این معنی است که اسرائیل در هر جنگی که ممکن است به ویژه در جبهه شمالی رخ دهد؛ با چالش‌های بزرگی روبرو خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 18 =