کد خبر : 194922
تاریخ انتشار : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
-

غفوری: درست نیست در جیب بازیکن دست ببرید و پولش را بردارید

غفوری: درست نیست در جیب بازیکن دست ببرید و پولش را بردارید

به گزارش قائم آنلاین، وریا غفوردی پس از تساوی تیمش برابر سپاهان، اظهار کرد: نمی‌خواهم درباره بازی صحبت کنم. بازی خیلی خوب بود و من برای این روزهای استقلال خیلی خوشحالم و به تیم و مجموعه خودمان افتخار می‌کنم. ان‌شاالله از این هم بهتر شویم. وی افزود: از وزیر ورزش تقاضا دارم تکلیف درصدی که

به گزارش قائم آنلاین، وریا غفوردی پس از تساوی تیمش برابر سپاهان، اظهار کرد: نمی‌خواهم درباره بازی صحبت کنم. بازی خیلی خوب بود و من برای این روزهای استقلال خیلی خوشحالم و به تیم و مجموعه خودمان افتخار می‌کنم. ان‌شاالله از این هم بهتر شویم.

وی افزود: از وزیر ورزش تقاضا دارم تکلیف درصدی که از قراداد بازیکنان کسر می‌شود را مشخص کنند. ۳درصد هیات فوتبال برمی‌دارد و ۳درصد هم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برمی‌دارند. حدود ۱۵درصد هم به عنوان مالیات کسر می‌شود و باشگاه‌ها هم ۱۰ تا ۲۰درصد پول بازیکنان را نمی‌دهند. یعنی اگر یک باشگاه خوب پول بدهد، بازیکن بیشتر از ۵۰ تا ۶۰ درصد پولش را نمی‌گیرد. باید تکلیف این را مشخص کنند که چرا درصدی برای حق عضویت و حق حضور در لیگ از قراداد بازیکنان برمی‌دارند؟ بازیکنان حتی بیمه ندارند و اگر برای بازیکنی اتفاقی رخ بدهد، معلوم نیست برای زندگی‌اش چه اتفاقی رخ خواهد داد. باید برود و کار کند. برخی بازیکنان قراداد بالاتری دارند و برخی قراداد پایین تری می‌بندند اما بر اساس چون درصدی می‌گیرند از برخی بازکنان پول بیشتری می‌گیرند درحالی که شرایط حضور در لیگ برابر است. این را برای ما توضیح بدهند. این کار غلط است و درست نیست در جیب بازیکن دست ببرید و پولش را بردارید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 18 =