کد خبر : 194856
تاریخ انتشار : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
-

تعداد مناسب دوربین مداربسته جهت مکان‌های مختلف

تعداد مناسب دوربین مداربسته جهت مکان‌های مختلف

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام فروشگاه الکامپ، مثلاً در مکان‌های عمومی و ساختمان‌های مسکونی برای نظارت بر رفت‌وآمد یا در کارخانه‌ها برای مشاهده و نظارت بر خط تولید توسط مدیر کارخانه یا در مراکز امنیتی برای ثبت وقایع و تحت کنترل قرار دادن تمام رفت‌وآمدها به‌صورت غیر فیزیکی و در جاهای مختلف بنا به

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام فروشگاه الکامپ، مثلاً در مکان‌های عمومی و ساختمان‌های مسکونی برای نظارت بر رفت‌وآمد یا در کارخانه‌ها برای مشاهده و نظارت بر خط تولید توسط مدیر کارخانه یا در مراکز امنیتی برای ثبت وقایع و تحت کنترل قرار دادن تمام رفت‌وآمدها به‌صورت غیر فیزیکی و در جاهای مختلف بنا به کاربردهای مختلف آن می‌توان از این سیستم استفاده کرد.

دوربین‌های مداربسته در مکان‌های عمومی

خرید دوربین مدار بسته در مکان‌های عمومی موجب افزایش امنیت می‌شود. این نوع دوربین مداربسته مانند چشم عمل می‌کنند و باعث جلوگیری از وقوع جرم می‌شود، اگر فردی حرکت مشکوکی انجام دهد به‌سرعت توسط دوربین‌های مداربسته شناسایی‌ شده و دستگیر می‌شود و این موضوع باعث ایجاد حس امنیت بین افراد دیگر می‌شود.

دوربین‌های مداربسته مورداستفاده در کارخانه‌ها

اگر شما صاحب یک کارخانه هستید بدون شک بر اهمیت وجود سیستم‌های نظارتی و امنیتی در تمامی ساعات روز و در محیط کارگاه یا محیط بیرونی آن واقف هستند. ازجمله این نظارت‌ها می‌توان به: رفت‌وآمد پرسنل – کنترل دقیق به ورود و خروج کالاها – نظارت بر انبارها و … اشاره کرد؛ لذا مناسب‌ترین راهکار، نصب دوربین مداربسته برای کنترل و نظارت دقیق بر این اماکن صنعتی هست.

مهم‌ترین بخش‌های کارخانه که نیاز به نصب دوربین مداربسته دارند عبارت‌اند از:

· انبارها

· ورودی سالن‌های اصلی

· محیط بیرونی کارخانه

· ورودی و خروجی وسایل نقلیه

· خطوط تولید

· و ….

دوربین‌های مداربسته در ساختمان‌های مسکونی

نصب دوربین مداربسته در ساختمان‌های مسکونی عموماً با هدف امنیت محیط صورت می‌گیرد. تعداد دوربین مداربسته استفاده‌شده بستگی به نوع ساختمان شما دارد ممکن است با نصب یک دوربین مداربسته به‌راحتی تمامی فضای یک‌ خانه را پوشش داد و یا در بعضی ساختمان‌ها ممکن است چندین دوربین مداربسته قرار بگیرد.

به‌طورکلی محل‌های رایجی که در ساختمان‌های مسکونی نیاز به نصب دوربین مداربسته دارند عبارتند از:

· درب ورودی ساختمان

· پارکینگ

· حیاط ساختمان

· پشت‌بام

· آسانسور

· راه‌پله

· محدوده جلوی ساختمان

دوربین مداربسته مراکز تجاری و فروشگاه‌ها

مراکز تجاری و فروشگاه‌ها از مهم‌ترین مراکزی هستند که نیاز مبرم و همیشگی به نظارت و کنترل توسط دوربین‌های مداربسته دارند. دوربین‌های مداربسته در مراکز تجاری و فروشگاه‌ها جهت جلوگیری از سرقت و کنترل سنجش کار کارمندان هست. فروشگاه‌ها و مراکز تجاری به دلیل داشتن شرایط خاص باید دارای سیستم‌ها نظارت تصویری مناسب باشند. دوربین‌های مداربسته باکیفیت و همچنین نصب حرفه‌ای دوربین‌های مداربسته می‌تواند تضمین‌کننده نیازهای مراکز تجاری و فروشگاه‌ها باشند.

خصوصیاتی که دوربین‌های مداربسته در مراکز تجاری و فروشگاه‌ها باید داشته باشند عبارتند از:

· دارای قابلیت تشخیص چهره باشد

· دوربین‌های بالای صندوق دارای زوم باشد

· دارای کیفیت و رزولوشن بسیار بالا باشد

دوربین‌های مداربسته کنترل ترافیک

این نوع دوربین‌های مداربسته دارای ظاهر و عملکرد متفاوت در مقایسه با انواع دیگر دوربین مداربسته هستند و می‌توان آن‌ها را در سطح شهر و جاده‌ها و حاشیه مسیرهای رفت‌وآمد عابران پیاده و … نصب کرد. دوربین مداربسته کنترل ترافیک اقدام به ضبط تخلفات و جرائم رانندگی می‌کند و هیچ تخلفی از دید این نوع دوربین‌ها پنهان نمی‌ماند، چراکه تصاویر را باکیفیت بالایی ضبط می‌کند و تمامی جرائم رانندگی را همراه با پلاک خودرو ثبت و ضبط می‌کند و به پلیس راهنمایی و رانندگی منتقل می‌کند.

خرید دوربین مداربسته مناسب

با توجه به وجود نیازهای متفاوت در حوزه سیستم‌های امنیتی حفاظتی، شرکت الکامپ برای بودجه‌های مختلف دارای پکیج‌های مناسبی می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به نیازها و حساسیت‌های خود یکی از این پکیج‌ها را تهیه کنید:

پکیج طلایی:

این پکیج دوربین مداربسته‌ها که با برند پلکوتک است پکیج‌های فوق حرفه‌ای شرکت می‌باشند و با توجه به کیفیت خیلی بالا و ضمانت ۵ ساله این محصولات قیمت مناسبی هم دارند. این پکیج‌ها از ۲ عدد دوربین مداربسته تا ۱۶ عدد متفاوت می‌باشد و شما بنا به نیاز خود می‌توانید یکی از پکیج‌ها را تهیه کنید.

(شرکت الکامپ به دلیل ارائه گارانتی ۵ ساله تنها از نوع اصلی سنسور سونی در قلب دوربین مداربسته PELCOTECH استفاده می‌نماید و قطعاً به‌تمامی خریداران اجازه بازدید و تست دوربین پیش از خرید را خواهد داد تا با اطمینان خرید خود را انجام دهند.)

پکیج نقره‌ای:

این پکیج کاملاً اقتصادی می‌باشد و با توجه به اینکه ۲ سال ضمانت مشمول آن می‌شود قیمت کاملاً به‌صرفه‌ای هم دارد، برند این پکیج UNIMO می‌باشد و بر اساس تعداد دوربین موجود در پکیج قیمت‌های متفاوتی دارد و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از پکیج‌ها را تهیه کنید.

جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت الکامپ فقط کافی است با شماره‌های ذیل تماس گرفته و از مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوید، الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم‌های امنیتی با سابقه‌ای ۱۵ ساله و بیش از ۳۰۰۰ پروژه موفق.

شماره‌های تماس: ۸۸۵۱۹۲۰۰ – ۸۸۵۱۷۹۰۰

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + چهارده =