کد خبر : 194872
تاریخ انتشار : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
-

تجمع سالخوردگان و جوانان هنگ‌کنگی و تعهد به ادامه اعتراضات

تجمع سالخوردگان و جوانان هنگ‌کنگی و تعهد به ادامه اعتراضات

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، راهپیمایی امروز محصلان جوان و سالخوردگان هنگ‌کنگی در میان چند تجمع صلح‌آمیز از سوی معترضان در روزهای اخیر با هدف ادامه فشارها بر دولت و در بحبوحه کاهش خشونت‌ها در نتیجه انتخابات محلی که باعث پیروزی بلوک حامی دموکراسی شده، صورت گرفته است. یک گروه‌ موسیقی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، راهپیمایی امروز محصلان جوان و سالخوردگان هنگ‌کنگی در میان چند تجمع صلح‌آمیز از سوی معترضان در روزهای اخیر با هدف ادامه فشارها بر دولت و در بحبوحه کاهش خشونت‌ها در نتیجه انتخابات محلی که باعث پیروزی بلوک حامی دموکراسی شده، صورت گرفته است.

یک گروه‌ موسیقی پسران نیز آوازهایی را در حمایت از معترضان خواند که در یکی از تکرار می‌شد “تمامی هنگ‌کنگ از شما حمایت می‌کند”. بسیاری از معترضان به حذف حقوق وعده داده شده آن‌ها از زمان بازگشت حاکمیت هنگ‌کنگ به چین در سال ۱۹۹۷ اعتراض دارند.

اعتراضات در هنگ‌کنگ در ابتدای امر به لایحه استرداد مظنونان به چین برای دادگاهی و محاکمه آغاز شد و در نهایت به درخواست‌هایی برای برکناری کری لام، رئیس اجرایی این دولت‌شهر منتهی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =