کد خبر : 194924
تاریخ انتشار : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
-

اعطای بالاترین جایزه کنفرانس بین‌المللی رباتیک اجتماعی به طرح محققان ایرانی

اعطای بالاترین جایزه کنفرانس بین‌المللی رباتیک اجتماعی به طرح محققان ایرانی

به گزارش قائم آنلاین، طرح “ربات اجتماعی هوشمند فیلی شکل مایا”، در یازدهمین کنفرانس بین‌المللی رباتیک اجتماعی (ICSR-2019) که از تاریخ ۶ الی ۹ آذرماه سال جاری در دانشگاه کارلوس سوم شهر مادرید-اسپانیا برگزار شد، موفق به دریافت “جایزه برگزیده ویژه کنفرانس در حوزه سخت افزار و نرم افزار” شد. این لوح بالاترین جایزه اهدایی

به گزارش قائم آنلاین، طرح “ربات اجتماعی هوشمند فیلی شکل مایا”، در یازدهمین کنفرانس بین‌المللی رباتیک اجتماعی (ICSR-2019) که از تاریخ ۶ الی ۹ آذرماه سال جاری در دانشگاه کارلوس سوم شهر مادرید-اسپانیا برگزار شد، موفق به دریافت “جایزه برگزیده ویژه کنفرانس در حوزه سخت افزار و نرم افزار” شد. این لوح بالاترین جایزه اهدایی کنفرانس مذکور به طرح‌های ابداعی، نوآورانه و کاربردی ارائه شده در سال ۲۰۱۹ است.

ربات اجتماعی مایا توسط گروهی مشترک از پژوهشگران آزمایشگاه رباتیک اجتماعی-شناختی دانشگاه صنعتی شریف و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی-واحد تهران غرب: به ترتیب مهندس الهام رنجکار، مهندس رامان رفعت نژاد و مهندس علی آموزنده نوباوه به سرپرستی دکتر علی مقداری و دکتر مینو عالمی (استادان راهنما) انجام پذیرفته است.

این طرح همچنین در هفتمین کنفرانس بین‌المللی رباتیک و مکاترونیک که طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ۱۳۹۸ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، جایزه “رتبه دوم” را در میان طرح‌های خلاقانه و کاربردی کسب کرد و علاوه بر لوح تقدیر و تندیس کنفرانس مبلغ ۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی نیز دریافت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − شش =