کد خبر : 194624
تاریخ انتشار : جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
-

معضل زباله آمل هرچه زودتر حل شود

معضل زباله آمل هرچه زودتر حل شود

به گزارش قائم آنلاین، عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو ، با بیان اینکه در شورا و یا شهرداری مساله مالی نداشتیم، اظهار کرد: مساله مالی در یک شهر یا استان خیلی مهم است که تاکنون در آمل نداشتیم. وی با بیان مساله بنزین که تدبیر درستی از سوی دولت صورت نگرفت، بیان کرد: افزایش۳۰۰ درصدی بنزین

به گزارش قائم آنلاین، عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو ، با بیان اینکه در شورا و یا شهرداری مساله مالی نداشتیم، اظهار کرد: مساله مالی در یک شهر یا استان خیلی مهم است که تاکنون در آمل نداشتیم.

وی با بیان مساله بنزین که تدبیر درستی از سوی دولت صورت نگرفت، بیان کرد: افزایش۳۰۰ درصدی بنزین سبب سو استفاده دشمنان شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: توقف اقدامات را پس از نوشتن طرح آماده کردیم منتهی الان به دلیل نزدیکی انتخابات کنار گذاشتم ولی اعتراضات نمایندگان سر جای خود است.

این مسئول با بیان اینکه در کشور ما همه چیز از سوخت شروع می شود و تاثیر بر دیگر اقلام کشور دارد، خاطرنشان کرد: باید به مردم خدمات داد تا فشار به این مردم نیاید و مردم موافق عملکرد و راضی باشند.

یوسفیان ملا مردم آمل را قدرشناس و شایسته دانست و ادامه داد: مسئولان شهری باید برای این مردم گام بردارند تا اعتماد را ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه برای زباله بارها جهت زمین پاساکش با اوقاف جلسه برگزار کردیم ، متذکر شد: برای زمین عمارت یک میلیارد تومان نقدی به اوقاف واریز شد و شهردار جدید آمل این برنامه را سرفصل برنامه ها قرار دهد تا این معضل زود حل شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در پایان به اهمیت استفاده از ظرفیت بستر رودخانه هراز اشاره کرد و گفت: بسترسازی هشت کیلومتری هراز زیاد و بسیار مهم است و اعلام آمادگی جهت جذب اعتبار و تخصیص است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 13 =