کد خبر : 194531
تاریخ انتشار : جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۲۰
-

دستگیری ۸ عامل فراخوان به تجمعات غیر قانونی در مازندران

دستگیری ۸ عامل فراخوان به تجمعات غیر قانونی در مازندران

به گزارش قائم آنلاین،  سردار سید محمود میرفیضی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی بروز برخی تجمعات در اعتراض به گرانی بنزین و سوء استفاده معاندان نظام برای تشویش اذهان عمومی و ایجاد اخلال در نظم عمومی در جامعه، موضوع در دستور کار پلیس فتا و پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت. فرمانده انتظامی

به گزارش قائم آنلاین،  سردار سید محمود میرفیضی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی بروز برخی تجمعات در اعتراض به گرانی بنزین و سوء استفاده معاندان نظام برای تشویش اذهان عمومی و ایجاد اخلال در نظم عمومی در جامعه، موضوع در دستور کار پلیس فتا و پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: کارشناسان پلیس فتا  با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد مستمر فضای مجازی موفق شدند، ۸ متهم به انتشار فراخوان تجمعات غیرقانونی و اخلال در نظم عمومی در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام را در سطح استان شناسایی و دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی متهمان در چند مرحله عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی در سطح استان دستگیر شدند.

میرفیضی از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: مردم با بصیرت و ولایتمدار استان مازندران با هوشیاری و بصیرت دینی در کنار فرزندان خود در نیروی انتظامی و بسیج، توطئه فتنه گران و معاندان نظام را در نطفه خفه کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + پانزده =