کد خبر : 194539
تاریخ انتشار : جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۴۰
-

حمید هاشمی سی‌و‌هشتمین شهردار آمل شد

حمید هاشمی سی‌و‌هشتمین شهردار آمل شد

به گزارش قائم آنلاین، طی حکم وزیر کشور، حمید هاشمی به عنوان سی و هشتمین شهردار پس از هفت ماه وقفه مراسم تودیع و معارفه برگزار شد. امام جمعه آمل در این مراسم با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین ارزش‌ها است و هیچ چیزی جز خدمت به خلق دلچسب‌تر و والاتر نیست، اظهار کرد: اگر

به گزارش قائم آنلاین، طی حکم وزیر کشور، حمید هاشمی به عنوان سی و هشتمین شهردار پس از هفت ماه وقفه مراسم تودیع و معارفه برگزار شد.

امام جمعه آمل در این مراسم با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین ارزش‌ها است و هیچ چیزی جز خدمت به خلق دلچسب‌تر و والاتر نیست، اظهار کرد: اگر خدمت صادقانه به مردم به ایمان و عمل صالح عجیبن شود سعادت دنیا و آخرت را به ثمر می‌آورد.

حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی افزود: دین اسلام تن‌پروری را بسیار زشت می‌داند و همیشه سعی، تلاش و کار را شتایش می‌کند.

وی با اعلام اینکه باید کارنامه مسؤولان با صداقت، خدمت، عمل شایسته و پسندیده زینت داده شود، تصریح کرد: باید برای مردم کشورمان تلاش شبانه‌روزی شود.

امام جمعه آمل با قدردانی از عملکرد مثبت احمد امیرسلیمانی شهردار سابق آمل، از شهردار جدید خواست تا با عزم و اراده جدی برای پیگیری امور شهری، توسعه و آبادانی شهر گام بردارد.

رئیس شورای شهر آمل نیز با تاکید اینکه انتقاد از شهردار غیر بومی اصولی نیست، اظهار کرد: استان مازندران یک کلان شهر است، باید فاصله شهرها را برداریم و اتحاد داشته باشیم.

خسرو ابراهیم زاده ادامه داد: وقتی یک نماینده آمل از زباله صحبت می‌کند، از مجمع نمایندگان استان می خواهیم تمام نمایندگان استان حمایت کنند، با افتتاح کارخانه زباله سوز ساری بسیاری از مشکلات زیست محیطی استان حل می شود.

وی از خواسته شورا به شهردار گفت: از ابتدای هفته آینده تیم ممیزی خود را برای اصول مطالبات انجام دهد و برای پروژهای عمرانی اقدام کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =