کد خبر : 194533
تاریخ انتشار : جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۲۵
-

تلاش دشمن برای جذب نخبگان از طریق فضای مجازی

تلاش دشمن برای جذب نخبگان از طریق فضای مجازی

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم متولیان در جلسه هیئت اندیشه ورز جامعه پزشکی استان مازندران ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج با اشاره به حکمت امام راحل برای تاسیس بسیج گفت که هر پیروزی در منطقه افتاد الگو گرفته بسیج از بود. متولیان به اشاره به همزمانی ۴۰ سالگی بسیج با ۴۰ سالگی انقلاب و نیز

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم متولیان در جلسه هیئت اندیشه ورز جامعه پزشکی استان مازندران ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج با اشاره به حکمت امام راحل برای تاسیس بسیج گفت که هر پیروزی در منطقه افتاد الگو گرفته بسیج از بود.

متولیان به اشاره به همزمانی ۴۰ سالگی بسیج با ۴۰ سالگی انقلاب و نیز فرمان بیانیه گام دوم انقلاب، افزود:‌بیانیه گام دوم همانند فرمان امام در سال ۴۲  است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور در ادامه با تاکید براینکه باید برای تحقق گام دوم انقلاب تلاش کرد گفت: دشمن برای ناامید کردن جوان ایرانی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و امروزه فضای مجازی یکی از این ابزار‌ها است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های غیرقابل انکار و بی بدیل ایران در این  ۴۰ ساله انقلاب تصریح کرد:‌کشور عراق بعد از سرنگونی صدام که ۲۰ سال از ان می‌گذرد و همچنین چهار برابر بیشتر از ایران نفت دارد و یک روز هم تحریم نشد، اما امروز وضعیت آن را دیدنی است که پیشرفتی نداشت.اما ایران اسلامی با تمام تحریم ها امروز به پیشرفتهایی بزرگی دست پیدا کرد.

رئیس جامعه پزشکی کشور با اشاره به اینکه باید پیشرفت‌های ایران بعد از انقلاب برای جوان ایرانی تبیین شود، گفت:‌ما هم نمی گوییم مشکلات نداریم، اما این مشکلات قابل حل است. برای نمونه حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه عقبه پزشکی اش را از ایران الگوگرفته و توانسته در بحث درمان مجروحان تلفات کمتری بدهد.

متولیان با تاکید براینکه امروز امیدوار کردن جوانان مهم ترین امر برای تحقق بیانیه گام دوم است، یادآور شد:‌دشمن در تلاش برای جذب نخبگان و یا ناامید کردن جوانان از طریق فضای مجازی  است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه بسیج به دنبال فرهنگ سازی در بخش پیشگیری است، تاکید کرد:‌به فرموده رهبر معظم انقلاب برای خدمت رسانی بسیج باید جا‌هایی حاضر شود که نیاز به کمک دارند و امروز بسیج برای  فرهنگ سازی مصرف دارو  سبک تغذیه سالم ورود پیدا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =