کد خبر : 194622
تاریخ انتشار : جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
-

آمریکا سراشیبی زوال را طی می‌کند

آمریکا سراشیبی زوال را طی می‌کند

به گزارش قائم آنلاین،  سردار کمیل کهنسال در یادواره سرداران و ۲۰ شهید منطقه پهناب شهرستان جویبار رمز ماندگاری شهدا را اقتدا به اباعبدالله‌الحسین (ع) دانست وگفت: شهدا همواره زنده، ناظر بر اعمال ما هستند و ما توانایی و درک آن‌ها را نداریم. وی افزود: شهدا به این دلیل زنده هستند که برای ماندگاری دین

به گزارش قائم آنلاین،  سردار کمیل کهنسال در یادواره سرداران و ۲۰ شهید منطقه پهناب شهرستان جویبار رمز ماندگاری شهدا را اقتدا به اباعبدالله‌الحسین (ع) دانست وگفت: شهدا همواره زنده، ناظر بر اعمال ما هستند و ما توانایی و درک آن‌ها را نداریم.

وی افزود: شهدا به این دلیل زنده هستند که برای ماندگاری دین اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) جان خود را فدا کردند و فراموش نخواهند شد چون جان خود را برای اینکه ملت ما زیر بار ظلم و ذلت نروند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تأکید کرد: به برکت خون شهدا هیچ قدرت استکباری در این دنیا جرأت تعرض به سرزمین جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد.

کهنسال بیان کرد: اگر شهدا نبودند پای حرامیان داعشی و حامیان آنان به این کشور می‌رسید چیزی از این کشور و مردم باقی نمی‌گذاشتند و در حوادث اخیر نیز گوشه‌ای از جنایات آنان را دیدید.

وی با بیان اینکه کسانی که در راه شهدا قدم بر‌می‌دارند بن‌بستی وجود ندارد گفت: جوانان ما با تفکر شهدا وقتی وارد می‌شوند صنعت دفاعی ایران را به جایگاهی رساندند که حتی مدعیان قدرت نظامی در جهان را انگشت به دهان گذاشت.

یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: اگر مسیر شهدا را پیش می‌گرفتیم و آن‌ها نصب العین خود قرار می‌دادیم امروز گرفتار این چالش و موانع نبودیم.

کهنسال با تأکید بر اینکه آمریکا در سراشیبی زوال را طی می‌کند اظهار کرد: آمریکا دیگر قدرت مطلق نیست که سرنوشت دیگر ملت‌ها را تعیین کند و امروز در وضعیت ضعف و ناتوانی سیر می‌کنند.

وی بااشاره به اینکه دشمنان در رویایی با ایران در همه صحنه‌ها شکست خورده‌اند گفت: آمریکا با همه هم‌پیمانانشان در سوریه، عراق و یمن شکست خورده‌اند و ملت عراق پای انقلاب و امام ایستاده‌اند.

یادگار دفاع مقدس بیان کرد: تردیدی نداشته باشید که این مشکلات را پشت‌سر خواهیم گذاشت،مسئولین باید مثل مردم زندگی کنند و از حرف مردم باخبر باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + شش =