کد خبر : 194402
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
-

قدرتمند و اقتصادی، خرید گوشی‌های موبایل با قیمت طلایی

قدرتمند و اقتصادی، خرید گوشی‌های موبایل با قیمت طلایی

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام ۱۹کالا، مدل‌های متعدد از این گوشی حکایت از این دارد که سیاست اصلی این برند تولید گوشی اقتصادی است. گوشی‌های این برند به سبب تنوع بالا و قیمت‌های مناسب نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی به یک گزینه ایده‌آل و ثابت در میان انتخاب‌های کاربران تبیدل شده‌اند.

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام ۱۹کالا، مدل‌های متعدد از این گوشی حکایت از این دارد که سیاست اصلی این برند تولید گوشی اقتصادی است. گوشی‌های این برند به سبب تنوع بالا و قیمت‌های مناسب نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی به یک گزینه ایده‌آل و ثابت در میان انتخاب‌های کاربران تبیدل شده‌اند. در واقع خرید گوشی از محصولات برند شیائومی برای بسیاری علاوه بر صرفه اقتصادی نوید بهره‌مندی از امکانات و قابلیت‌های بسیار خوب و قابل رقابت با دیگر برندها را خواهد داد.

فروشگاه اینترنتی ۱۹ کالا که یکی از مراجع اصلی فروش گوشی شیائومی است تصمیم دارد تا ۴ مدل از گوشی‌های هوشمند پرفروش شیائومی را در جشنواره‌ی فروش طلائی عرضه کند.

این ۴ مدل عبارتند از:

Xiaomi Redmi Note ۸(شیائومی ردمی نوت ۸)

Xiaomi Redmi ۸  (شیائومی ردمی ۸)

Xiaomi Redmi Note ۸ Pro (شیائومی نوت ۸ پرو)

Xiaomi Mi ۹ Lite (شیائومی می ۹ لایت)

بدون شک در جشنواره فروش طلائی این گوشی‌ها را که هرکدام از قابلیت‌های متعدد و مشخصات فنی قابل توجهی برخوردار هستند را با قیمتی منصفانه تهیه خواهید کرد. علاوه بر برچسب قیمتی مناسب در زمینه پشتیبانی و گارانتی هم باید گفت که ۱۹ کالا این ۴ مدل استمارتفون را با ۱۸ ماه گارانتی معتبر عرضه خواهد کرد.

در کنار موارد ذکر شده باید خاطر نشان کرد که اگر برای انتخاب یکی از این مدل‌ها دچار تردید هستید امکانات متعدد فروشگاه اینترنتی ۱۹ کالا از جمله ابزار مقایسه گوشی آنلاین، نقد و بررسی‌های جامع و ویدئوهای اختصاصی که از مقایسه گوشی‌ها در مجله آنلاین این وب‌سایت با نام ۱۹کالامگ وجود دارد می‌توانید دست به انتخاب مناسب و درست بزنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + هفت =