کد خبر : 194286
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۱۰
-

صوفی: فرصت برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات وجود دارد

صوفی: فرصت برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات وجود دارد

به گزارش قائم آنلاین، علی صوفی در گفت‌و گو ، در ارتباط با ضرورت توجه به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو علارغم وجود نارضایتی مردم از وضعیت اقتصادی و سیاسی اظهار کرد: طبعا حوادث اخیر پیرامون گرانی بنزین هم به اعتماد عمومی آسیب زده هم مشکلات دیگری در عرصه سیاسی ایجاد کرده است. وی ادامه

به گزارش قائم آنلاین، علی صوفی در گفت‌و گو ، در ارتباط با ضرورت توجه به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو علارغم وجود نارضایتی مردم از وضعیت اقتصادی و سیاسی اظهار کرد: طبعا حوادث اخیر پیرامون گرانی بنزین هم به اعتماد عمومی آسیب زده هم مشکلات دیگری در عرصه سیاسی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: اعتراضات فرصتی بود برای مخالفین و براندازان نظام که از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند. البته این اعتراضات نشان اوج نارضایتی مردم نسبت به تصمیمات اقتصادی بوده که به نارضایتی های انباشته شده قبلی نیز افزوده است.

صوفی گفت: در انتخابات پیش رو اینگونه پیش‌بینی می شود که شاهد کاهش مشارکت مردم باید بود. در اثر نارضایتی گسترده و عمیق مردم بزرگ‌ترین مسئله در انتخابات آینده مشارکت مردم است. در این راستا این وظیفه حاکمیت است که فکری برای مشارکت حداکثری مردم اتخاذ کند. بویژه که همیشه استراتژی نظام در انتخابات‌ها، مشارکت حداکثری بوده و اخیرا هم صحبت داشته‌اند که هدف گذاری برای مشارکت ۹۰درصدی مردم در انتخابات باید باشد.

وی به نقش شورای نگهبان در ایجاد شرایط حداکثری حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد آن مسائلی که در گذشته برای اصلاح‌طلبان در تایید و رد صلاحیت ها پیش می آمد باید برطرف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + دوازده =