کد خبر : 194440
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
-

تبریک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به سه مستندساز برگزیده‌ی جشنواره ایدفا

تبریک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به سه مستندساز برگزیده‌ی جشنواره ایدفا

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام کرد: «ایدفا» مهمترین گردهمایی سالانه‌ی مستندسازان برجسته‌ی جهان است و کسب سه جایزه‌ی ارزشمند این رویداد، نشان از توفیق فیلمسازان این گونه‌ی فرهنگی سینمای ایران بر تارک سینمای مستند جهان دارد. در همه‌ی این سال‌ها، مستندسازان ایران پرچمدار سینمای

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام کرد: «ایدفا» مهمترین گردهمایی سالانه‌ی مستندسازان برجسته‌ی جهان است و کسب سه جایزه‌ی ارزشمند این رویداد، نشان از توفیق فیلمسازان این گونه‌ی فرهنگی سینمای ایران بر تارک سینمای مستند جهان دارد.

در همه‌ی این سال‌ها، مستندسازان ایران پرچمدار سینمای کشور در رویدادهای فرهنگی جهانی بوده‌اند و سه جایزه‌ی «ایدفا» در مقام مهمترین فستیوال مستند جهان، یکبار دیگر ارزش‌های این قشر فرهیخته‌ی سینمای ایران را به منصه ظهور می‌رساند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی کسب این موفقیت مهم را به مهرداد اسکویی، جلال وفایی، جعفر نجفی و جامعه‌ی سینمای ایران تبریک گفته، استمرار توفیق مستندسازان در صحنه‌های جهانی را آرزومند است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + پنج =