کد خبر : 194412
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
-

اتهاماتی علیه جولیانی در زمینه تلاش برای توافق تجاری با مقامات اوکراین

اتهاماتی علیه جولیانی در زمینه تلاش برای توافق تجاری با مقامات اوکراین

به گزارش قائم آنلاین، رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بارها تاکید کرده که تجارتی در اوکراین ندارد و هیچ یک از قراردادهایش نهایی نشده‌اند اما اسنادی که از سوی روزنامه نیویورک تایمز بررسی شده، نشان می‌دهند که او حین همکاری با مقامات اوکراین در راستای دستور کار ترامپ، توافق‌هایی مالی نیز

به گزارش قائم آنلاین، رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بارها تاکید کرده که تجارتی در اوکراین ندارد و هیچ یک از قراردادهایش نهایی نشده‌اند اما اسنادی که از سوی روزنامه نیویورک تایمز بررسی شده، نشان می‌دهند که او حین همکاری با مقامات اوکراین در راستای دستور کار ترامپ، توافق‌هایی مالی نیز با اعضای این دولت داشته است.

گفت‌وگوهای او با مقامات اوکراینی از جمله دادستان ارشد این کشور تا جایی پیش رفته که با وی توافقی را روی سربرگ‌ شرکتش امضا کرده است.

جولیانی در گفت‌وگویی در روز چهارشنبه این گفت‌وگوها را تکذیب کرد و گفت، یک مقام اوکراینی در سال جاری میلادی قصد استخدام او را داشته که او این پیشنهاد را رد کرده است اما حدود یک ماه قرارداد دیگری را با دولت اوکراین بررسی کرده و سپس آن را هم رد کرده است.

جولیانی در این باره گفت: این مساله به نظرم خیلی پیچیده آمد. هرگز حتی یک پنی هم دریافت نکردم.

دیپلماسی مخفی جولیانی در اوکراین در راستای منافع دونالد ترامپ هم‌اکنون تحت تمرکز تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا برای استیضاح ترامپ قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =