کد خبر : 194207
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
-

هر فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش یک جایزه

هر فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش یک جایزه

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، در آستانه ششمین سالگرد افتتاح فروشگاه‌های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش بیش از ۱۸۰۰ جایزه نفیس به همراه تخفیفات ویژه به پاس شش سال همراهی مشتریان عزیز، در نظر گرفته شده است. مشتریان افق کوروش تا پایان آذرماه به ازای هر ۶۶ هزار تومان خرید

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، در آستانه ششمین سالگرد افتتاح فروشگاه‌های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش بیش از ۱۸۰۰ جایزه نفیس به همراه تخفیفات ویژه به پاس شش سال همراهی مشتریان عزیز، در نظر گرفته شده است.

مشتریان افق کوروش تا پایان آذرماه به ازای هر ۶۶ هزار تومان خرید از شعب سراسر کشور یک امتیاز دریافت کرده و با ثبت کد قرعه‌کشی از طریق شماره‌گیری #۱۵۷۲*۵۰۰* می‌توانند در قرعه‌کشی ۱۸۰۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی شرکت نمایند.

همچنین مشتریان در روزهای ۷ لغایت ۹ آذرماه می‌توانند از تخفیفات ویژه جشنواره “عجب تخفیفی” افق کوروش استفاده نمایند و علاوه بر آن تا پایان آذرماه با ثبت کد قرعه‌کشی به ازای فاکتورهای بیشتر از ۶۶ هزار تومان در وب سایت www.my.okcs.com  در قرعه‌کشی ویژه ۳ کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی شرکت کنند.

برای ۳ نفر اول که بیشترین امتیاز را کسب و در وب سایت www.my.okcs.com ثبت نمایند، بدون قرعه‌کشی و به ترتیب جوایز ارزنده گوشی تلفن همراه سامسونگ A۷ ، دوربین دیجیتال کنون DSLR و کنسول بازی پلی استیشن ۴ در نظر گرفته شده است.

برای اطلاع از تخفیفات جشنواره “عجب تخفیفی” می توانید به آدرس اینترنتی http://landing.okcs.com/ مراجعه فرمائید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 15 =