کد خبر : 194057
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۱۰
-

ملی‌پوش قایقرانی: نتایج قهرمانی جهان تلنگر خوبی بود

ملی‌پوش قایقرانی: نتایج قهرمانی جهان تلنگر خوبی بود

به گزارش قائم آنلاین، احمدرضا طالبیان در گفتگو ، درباره ی تغییر مربی تیم ملی قایقرانی کایاک بیان کرد: نتیجه مسابقات قهرمانی جهان تلنگر خوبی هم برای ما و هم برای فدراسیون بود. ما در بازی های آسیایی در کایاک چهارنفره مقام سوم را کسب کردیم و این انتظار بود در قهرمانی جهان بهتر شویم

به گزارش قائم آنلاین، احمدرضا طالبیان در گفتگو ، درباره ی تغییر مربی تیم ملی قایقرانی کایاک بیان کرد: نتیجه مسابقات قهرمانی جهان تلنگر خوبی هم برای ما و هم برای فدراسیون بود. ما در بازی های آسیایی در کایاک چهارنفره مقام سوم را کسب کردیم و این انتظار بود در قهرمانی جهان بهتر شویم اما ششم آسیا شدیم، از این رو در این میان یک تغییر نیاز بود. من خوش بین هستیم با این تغییر نتیجه خوبی در انتخابی المپیک بگیریم.

او در پاسخ به این پرسش که مهمترین مشکل آب های آرام در مسابقات جهانی که نتوانست نتیجه خوبی بگیرد چه بود، تصریح کرد: تغییر مربی بود و این تغییر به نفع هیچ کسی نبود. چون ما چند سال با یک مربی کار کردیم و حتی زمانی هم که مربی خارجی آمد باز هم آقای اقلیمی کنار او بود. وقتی مربی جدید بیاید زمان می برد تا وضعیت بدنی هر کدام از ورزشکاران را بشناسد و این مشکل ما در مسابقات جهانی بود که مربی شناخت آنچنانی از وضعیت بدنی ما نداشت و نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. به نظرم تغییر مربی که تصمیم فدراسیون قبلی بود، درست نبود.

طالبیان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه فکر می کند در این چهار ماه باقی مانده تا انتخابی المپیک بتوان به گونه ای کار کرد که در مسابقات سهمیه گرفت، تاکید کرد: رزومه آقای اقلیمی مشخص است. ما هم به پشتوانه تجربه ای که دارد تلاش می کنیم نتیجه خوبی بگیریم. زمانی هم که نتیجه خوب بگیریم، کسب سهمیه المپیک هم شامل آن می شود. من از اول که وارد تیم ملی شدم با آقای اقلیمی کار کردم و او از ملی پوشان شناخت دارد و برنامه‌هایش هم خیلی خوب جواب می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − نه =