کد خبر : 194222
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
-

مصر هرگونه اعمال محدودیت بر آزادی بیان را رد کرد

مصر هرگونه اعمال محدودیت بر آزادی بیان را رد کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسکای نیوز، احمد حافظ، سخنگوی وزارت خارجه مصر هرگونه اعمال محدودیت بر آزادی بیان و رسانه‌ها در مصر را تکذیب کرده و گفت این مساله صحت ندارد مگر در مواردی که آنها تحریک مستقیم علیه نهادهای دولتی کنند یا مغایر با قانون اساسی و تعهدات بین المللی مصر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسکای نیوز، احمد حافظ، سخنگوی وزارت خارجه مصر هرگونه اعمال محدودیت بر آزادی بیان و رسانه‌ها در مصر را تکذیب کرده و گفت این مساله صحت ندارد مگر در مواردی که آنها تحریک مستقیم علیه نهادهای دولتی کنند یا مغایر با قانون اساسی و تعهدات بین المللی مصر در این زمینه هستند.
وی در بیانیه‌ای تاکید کرد که اخبار منتشر شده در باره تفتیش دفتر پایگاه خبری “مدی مصر” صحت ندارند و تمامی اقدامات در این خصوص طبق قانون بوده است.

حافظ با بیان اینکه این اداره بدون مجوز لازم کار می کند ، افزود: بر خلاف آنچه که توسط برخی سکوهای الکترونیکی تبلیغ می شود ، هیچ بازداشتی در کار نیست ، زیرا این موضوع فراتر از بازرسی ، بازجویی و تحقیقات نبود.

وی تصریح کرد: متهمان از کلیه حقوق و ضمانت‌های لازم برای دفاع از خود بهره‌مند هستند و از رسانه‌ها خواست که صحت اخبار را بررسی کرده و از منابع رسمی اطلاعات کسب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + شانزده =