کد خبر : 194091
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
-

سن مینی‌بوس‌های کشور بالای ۳۱ سال است

سن مینی‌بوس‌های کشور بالای ۳۱ سال است

به گزارش قائم آنلاین، مجید کیانپور در گفت‌وگو ، اظهار کرد: ۱.۵ میلیون خودروی فرسوده در کشور وجود دارد که نوسازی آن‌ها ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است. وی ادامه داد: این درحالیست که هرسال به تعداد این ناوگان فرسوده اضافه می‌شود و باید برنامه‌ریزی مناسبی برای روند بازسازی آن‌ها صورت گیرد. عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

به گزارش قائم آنلاین، مجید کیانپور در گفت‌وگو ، اظهار کرد: ۱.۵ میلیون خودروی فرسوده در کشور وجود دارد که نوسازی آن‌ها ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی ادامه داد: این درحالیست که هرسال به تعداد این ناوگان فرسوده اضافه می‌شود و باید برنامه‌ریزی مناسبی برای روند بازسازی آن‌ها صورت گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین ضرورت دارد ناوگان عمومی نظیر تاکسی‌ها نوسازی شوند.

کیانپور با بیان اینکه بیشترین مشکل ما در بخش حمل‌ونقل روی ناوگان مینی‌بوس است، افزود: سن مینی‌بوس‌های کشور بالای ۳۱ سال است و این درحالیست میانگین سن اتوبوس‌های فرسوده ۱۰ سال است.

وی گفت: خودروهای فرسوده نقش مؤثری در افزایش آلایندگی هوا و تصادفات دارند و برای بهبود وضعیت هوا و جلوگیری از تصادفات، نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی باید در اولویت قرار گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چنانچه ناوگان فرسوده استانداردهای لازم را نداشته باشند ایمنی لازم نخواهند داشت و جان میلیون‌ها نفر را به مخاطره می‌اندازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =