کد خبر : 194113
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
-

سازش با دشمن خسارت بیشتری نسبت به مقاومت دارد

سازش با دشمن خسارت بیشتری نسبت به مقاومت دارد

به گزارش قائم آنلاین،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در اجتماع بسیجیان میاندورودی در مسجد جامع شهر سورک با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: این نهال دیروز و درخت تنومد امروز که توسط امام(ره) تشکیل شد شاخه و برگش به همه کشورهای منطقه و مقاومت رسیده است و همه دارند از آن استفاده می‌کنند. وی

به گزارش قائم آنلاین،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در اجتماع بسیجیان میاندورودی در مسجد جامع شهر سورک با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: این نهال دیروز و درخت تنومد امروز که توسط امام(ره) تشکیل شد شاخه و برگش به همه کشورهای منطقه و مقاومت رسیده است و همه دارند از آن استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه شکل گرفتن نمونه‌ای از بسیج در کشورهای عراق، لبنان، سوریه و یمن از برکات تهاجم ناجوانمردانه آمریکا به کشورهای منطقه است، بیان کرد: این کشورها با تشکیل بسیج در مقابل دشمنان بیرونی مانند ایران امنیت پیدا کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندارن با تاکید بر اینکه باید به بسیج و اینکه بسیجی هستیم افتخار کنیم، گفت: قرار نیست بسیج به ایران و منطقه خلاصه شود و امام(ره) نام این بسیج را بسیج مستضعفان جهان نامید و این درخت باید آنقدر رشد کند که شاخ و برگ آن به سراسر دنیا برسد و مستضعفان دنیا با هم جمع شوند و علیه ظلم و ستم بایستند و این کار زمینه ساز ظهور امام زمام(عج) است.

لائینی تصریح کرد: چون حکومت جهانی امام جامعه، هدفش مستضعفین هستند به همین دلیل زیرساخت آن حکومت بسیج مستضعفین است.

وی خاطرنشان کرد: امروز حضور و فعالیت بسیجی شما چون زمینه ساز آن ظهور کلی است در تمام برکات و اجرها شما شریک هستید، شاید تا زمان ظهور نباشیم اما شما که بسیجی شدید و آن را تربیت کردید در تمام اجر و برکات آن شریک هستید.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه تا قبل از جریان سوریه اکثرا فکر می‌کردند که روحیه استشهادی دیگر وجود ندارد یا ضعیف شده است، افزود: اما حضور مدافعان حرم نشان داد که شور و هیجانی مانند دفاع مقدس و حتی پروشورتر، رویش‌هایی بود که فکرش را نمی‌کردیم.

لائینی با تاکید بر اینکه انقلاب باید مردمی بماند، اظهار کرد: اگر انقلاب ما مردمی نماند و فقط مسئولان نام آن را ببرند قطعا آن انقلاب تداوم پیدا نمی‌کند و یکی از دلایل ماندگار نبودن انقلاب‌ها در کشورهای دیگر همین موضوع است.

وی با بیان اینکه هم انقلاب باید مردمی بماند و هم مردم انقلابی، بیان کرد: اگر مردم نسبت به انقلاب بی‌تفاوت شوند و تمام مطالباتشان مسائل مادی شود و مطالباتی از جنس ایمان، معنویت، اخلاق، دستاورد و آرمان شهدا و سرنوشت انقلاب چه می‌شود اعتقادی نداشته باشند باز هم انقلاب شکست می‌خورد.

لائینی با تاکید بر اینکه اگر با آمریکا کنار بیاییم مشکلاتی دارد که جنگ و ستیز با آمریکا خسارت کمتری دارد، افزود: رهبری فرمودند چالش با دشمن پیامد دارد اما سازش با دشمن خسارت و پیامد بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب باید دست به دست و نسل به نسل به دست امام زمان(عج) برسد، تصریح کرد: اگر بنا است انقلاب مردمی بماند و هم مردم انقلابی، تجلی آن بسیج است، بسیج تجلی انقلاب و هم تجلی روح استشهادی و تبلور جمهوریت و حضور مردم است به همین دلیل باید آن را تقویت کنیم و برای رشد کمی و کیفی بسیج گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: اگر می‌خواهید فرزندانتان از وسوسه شیاطین دور شوند آنها را به بسیج گره بزنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =