کد خبر : 194128
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
-

خبرنگار انقلابی به هم‌صدایی برخی رسانه‌ها با دشمنان واکنش نشان می‌دهد

خبرنگار انقلابی به هم‌صدایی برخی رسانه‌ها با دشمنان واکنش نشان می‌دهد

به گزارش قائم آنلاین، عبدالمهدی حق شناس در نشست با خبرنگاران ، فعالان رسانه و شبکه های اجتماعی که به همت کانون بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه آمل برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در ایران زمانی رقم خورد که انسان وارد عصرغربت دین شده بود به گونه ای که دین به عنوان مخدّر

به گزارش قائم آنلاین، عبدالمهدی حق شناس در نشست با خبرنگاران ، فعالان رسانه و شبکه های اجتماعی که به همت کانون بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه آمل برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در ایران زمانی رقم خورد که انسان وارد عصرغربت دین شده بود به گونه ای که دین به عنوان مخدّر جوامع و مانع پیشرفت بشیریت معرفی می شد، انقلاب اسلامی با شعار ضرورت مهندسی دین در حیات فردی و اجتماعی بشر توانست معادلات بشر آخر الزمان را برهم زند و با رد تقسیم دنیا به دو بلوک غرب و شرق، تمدن اسلامی را بنا کند تا دل های مومنین در سراسر دنیا به قیام علیه شیطان بزرگ و برپایی حکومت عدل جهانی روشن شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) ظهور کرد تا با الگوی اصیل اسلامی، ایرانی اسلامی بسازد که امروز می توان از آن به عنوان سردمدار یک تمدن بزرگ جهانی یاد کرد، ادامه داد: امروز ایرانیان که سال ها داغ حقارت را از دربار انگلیس و چکمه های سربازانشان به دل داشتند مشاهده می کنند نتیجه منظومه فکری امامان انقلاب موجب شده تا سربازان استکبار جهانی و استعمار پیر در برابر سربازان دلیر ایرانی زانو بزنند.

مدیر سازمان بسیج رسانه مازندران تصریح کرد: نتیجه تنها انقلاب دینی دنیا در تنها کشور شیعی دنیا موجب شد تا نخستین لشکریان خدا با نام بسیج بروز و ظهور پیدا کنند و در سخت ترین امتحان خود که هشت سال جنگ ناجوانمردانه و تحمیلی بود با تقدیم ۲۰۰ هزار شهید سرافراز بیرون آیند.

این مسئول با بیان اینکه آماج حملات به این شجره طیبه پس از جنگ تحمیلی پایان نیافت و شاهد تاختن دشمنان داخلی و خارجی به پیکره پاک بسیج آن هم در جبهه سخت تر رسانه هستیم اظهار کرد: تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی به خصوص امنیت و وحدت حاکم در کشور زمانی حفظ می شود که هرکس جایگاه اجتماعی خود به عنوان فعال فضای مجازی، عکاس و روزنامه نگار را بفهمد و بداند که در چه پیچ تاریخی قرار دارد، بداند که دستگاه رسانه اموی هنوز وجود دارند و یقینا تا آخرین لحظه و تا آخرین نفس به دشمنی خود با ایران عزیز ادامه می دهند خبرنگاران باید بدانند که نباید در زمین این نامردان روزگار بازی کنند.

حق شناس در ادامه بیان کرد: به عنوان یک بسیجی و خادم فعالان رسانه ای استان اجازه می خواهم از برخی از همکاران رسانه ای گلایه کنم که در اکثر موارد غافلانه و در مواردی جزئی متاسفانه خائنانه، با موج سازی رسانه های خارجی در داخل کشور همراه شدند که جای تقبیح دارد.

وی خطاب به استادان عرصه رسانه گفت: شما می دانید که رمز پیروزی امروز ما حفظ وحدت ملی و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب است، یقینا هم صدایی برخی از خبرنگاران با دشمنان خارج نشین این مرز و بوم واکنش خبرنگاران انقلابی را به همراه دارد و بی پاسخ نمی ماند.

مدیر سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه منظومه فکری انقلاب اسلامی آنقدر تاثیرگذار است که بعید میدانم فردی با آن آشنا شود و از آن بگذرد! تصریح کرد: چرا برخی از عزیزان پای کتاب ارزش های انقلاب اسلامی نمی نشینند تا از آرمان های تنها انقلاب دینی و الهی دنیا با خبر شوند؟ بدانیم و آگاه باشیم که منظومه فکری انقلاب اسلامی تربیت کننده شهدا و دانشمندان بزرگ کشور است، و بسیج نیز مدرسه تربیت انسان های الهی و ولایی است که هدفشان جز خدمت به مردم چیز دیگری نیست.

حق شناس در پایان گفت: رسانه‌های خارج‌نشین به دنبال تفرقه و آشوب هستند، باید با تبیین درست آرمان های انقلاب اسلامی که همان زمینه سازی ظهور مهدی موعود(عج) است گام های جدی در این عرصه برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =