کد خبر : 194187
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
-

خاموشی: نفع وقف باید به مردم برسد

خاموشی: نفع وقف باید به مردم برسد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم افتتاح این طرح‌ها که از طریق ویدئوکنفرانس در ۱۲ نقطه خراسان رضوی انجام شد با بیان اینکه نفع وقف باید به مردم برسد گفت: در کنار

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم افتتاح این طرح‌ها که از طریق ویدئوکنفرانس در ۱۲ نقطه خراسان رضوی انجام شد با بیان اینکه نفع وقف باید به مردم برسد گفت: در کنار وظایف اطعام ، درمان، آموزش، پژوهش و رونق فرهنگ اهل بیت(ع) بدنبال توسعه و تولید در موقوفات هستیم.

وی افزود: ۱۹۳هزار وقف نامه تدوین شده دارای سند در کشور وجود دارد و در وقفنامه های منفعتی با هماهنگی مدیران موقوفات در راستای اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال قدمهایی را برداشته‌ایم.

وی ادامه داد: با اجازه دولت و همکاری وزارت نیرو بدنبال استفاده از انرژی‌های پاک و خورشیدی هستیم تا در کنار ارزش افزوده بتوانیم در حفظ محیط زیست و تولید برق و انرژی پیشرو باشیم.

حجت‌الاسلام احمدزاده مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: هفت نیروگاه برق ۲۲۵کیلو واتی سال گذشته به بهره برداری رسید و امسال ۲۶نیروگاه را تا ابتدای آذر در بقاع متبرکه و امامزادگان افتتاح کردیم و تا پایان بهمن به ۴۰ نیروگاه خواهد رسید.

با بیان اینکه با بهره برداری ۷ نیروگاه دیگر در دهه فجر، ۴۰ نیروگاه فعال در موقوفات و بقاع متبرکه استان خواهیم داشت، اظهار کرد: ظرفیت این ۴۰ نیروگاه ۱۵۷۱ کیلو وات ساعت است که ماهیانه، ۲۲۵ هزار کیلووات ساعت انرژی تولید می کند.

وی ادامه داد: برای این ۲۶طرح هشت میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و برای ۱۳۸۳ نفر روز در سال به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 19 =