کد خبر : 194116
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
-

حوزه و دانشگاه در جنگ نرم دشمن در کنار بسیج باشند

حوزه و دانشگاه در جنگ نرم دشمن در کنار بسیج باشند

به گزارش قائم آنلاین، همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اجتماع بزرگ بسیجیان سوادکوه شمالی با حضور حماسی آحاد بسیجیان، خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، مسئولان ادرات و نهادها و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد. در ابتدای این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی ضمن

به گزارش قائم آنلاین، همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اجتماع بزرگ بسیجیان سوادکوه شمالی با حضور حماسی آحاد بسیجیان، خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، مسئولان ادرات و نهادها و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی ضمن تشکر از حضور باشکوه بسیجیان، مسئولان ادارات و نهادها، خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت اظهار کرد: ملتی می‌تواند مقتدرانه عمل کند که از حمایت مردمی قویتر و حضور کمی و کیفی بیشتر برخوردار باشد.
وی افزود: تنها راه مبارزه و رقابت در این کشمکش جهانی متوسل شدن به اراده و عزم مردمی است و این بهترین شکل و بهترین ویژگی بسیج است.
احمد شعبانی خاطرنشان کرد: بسیج در همه عرصه‌های نظامی و غیرنظامی و در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی افتخار خدمت‌گزاری در راستای اعتلای بسیج را دارد.
در ادامه این مراسم سردار میرشکار از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و روحیه جهاد و شهادت اظهار کرد: حضرت امام(ره) ۴ ماه بعد از قطعنامه، بسیج را از جبهه فرهنگی منتقل کرده است.
وی افزود:امام در آن سال بود که دستور تشکیل بسیج طلاب را داد این بدین معنا است که امروز خاکریز ما نه در جبهه‌ی جنگ سخت بلکه در دانشگاه، حوزه و اقتصاد است و باید امروز حوزه و دانشگاه در جنگ نرم دشمن در کنار بسیج باشند.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تاکید کرد: بسیج باید امروز مهیا شود برای گام دوم انقلاب، گام نخست یک پیشینه و مقدمه ۸هزار ساله از زمان حضرت آدم تا رسول گرامی اسلام دارد.
میرشکار افزود: همه انبیا آمده‌اند تا انسان‌ها را با خدا نزدیک کنند و احکام دین را بیاموزند، برای سعادت دنیا و آخرت مردم تلاش کنند همه تلاش این بود که نظامی بر پایه دین شکل بگیرد اما فقط چند پیامبر موفق به تشکیل حکومت شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: ائمه ما نیز تلاش کردند تا برنامه‌ریزی کنند برای شکل‌گیری حکومت دینی، در عصر حاضر نیز قیام علمای بزرگ اسلام از میرزا شیرازی تا امام عظیم الشأن همه در همین راستا بود تا اینکه در سال ۵۷ این انقلاب به رهبری آن پیر فرزانه شکل گرفت.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس در پایان اظهار کرد: باید نتیجه بگیریم که این انقلاب نتیجه زحمات همه انبیا، خون دل خوردن امام علی(ع) و سیلی خوردن فاطمه زهرا(س) است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + دو =