کد خبر : 194089
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
-

تعمیری “خوب” تخریبی “کُند”

تعمیری “خوب” تخریبی “کُند”

به گزارش قائم آنلاین، سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات پساسیل در پلدختر اظهار کرد: در برخی بخش‌ها اقدامات خوبی انجام گرفته اما در حوزه‌هایی نیز سرعت متوسط و در برخی جاها کُند است. وی ادامه داد: در بخش تعمیر منازل اقدامات بسیار خوبی اجرا شده و به نوعی تمام منازل

به گزارش قائم آنلاین، سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات پساسیل در پلدختر اظهار کرد: در برخی بخش‌ها اقدامات خوبی انجام گرفته اما در حوزه‌هایی نیز سرعت متوسط و در برخی جاها کُند است.

وی ادامه داد: در بخش تعمیر منازل اقدامات بسیار خوبی اجرا شده و به نوعی تمام منازل تعمیری تمام شده اما در خانه‌های تخریبی سرعت کند بوده و نیاز است که بیشتر شود.

کاظمی با اشاره به دیواره‌های ساحلی تصریح کرد: با توجه به شرایط و شروع فصل بارش‌ها باید این دیواره‌ها هرچه سریع‌تر بازسازی و رفع خطر شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرداخت روند پرداخت خسارت سیل به کشاورزان نیز کند است، افزود: شیوه پرداخت خسارات به کشاورزان مناسب نیست و پرداختی‌ها کم است، چون فقط به بحث کشت ورود کرده‌اند اما برخی تاسیسات نیز از بین رفته یا تخریب شده‌اند.

وی گفت: در بحث راه‌ها کارهای خوبی انجام گرفته اما به اقدامات بیشتری نیاز است. راه‌ها و پل‌های روستایی مورد توجه بیشتری قرار بگیرد، چون با یک بارندگی بیشتر آنها مسدود شده و شرایط برای تردد سخت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 9 =