کد خبر : 194126
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
-

تدابیر رهبری و حضور پرصلابت مردم فتنه دشمنان را خنثی کرد

تدابیر رهبری و حضور پرصلابت مردم فتنه دشمنان را خنثی کرد

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدجواد موحد در یادواره شهدای روستای مَری سیمرغ اظهار کرد: بسیج از میراث امام راحل است که ما توانستیم چهل سال آن را تجربه کنیم. وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب در زمان‌های مختلف قصد توطئه علیه کشور ما را داشتند خاطرنشان کرد: ایجاد جاسوسخانه در سفارت آمریکا، حمله

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدجواد موحد در یادواره شهدای روستای مَری سیمرغ اظهار کرد: بسیج از میراث امام راحل است که ما توانستیم چهل سال آن را تجربه کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب در زمان‌های مختلف قصد توطئه علیه کشور ما را داشتند خاطرنشان کرد: ایجاد جاسوسخانه در سفارت آمریکا، حمله طبس و جنگ هشت ساله برخی از توطئه‌های دشمن علیه کشور ما بود که همه آن‌ها با الطاف الهی، رهبری صحیح و حضور مقتدرانه مردم خنثی شد.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز تصریح کرد: با وجود نیروی الهی، جوانان زیادی در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کردند که فقط ۳۶ هزار دانش آموز از جمله آن‌ها بوده‌اند.

موحد یادآور شد: در زمان جنگ ما انرژی هسته‌ای نداشتیم اما دعای کمیل و نماز جماعت و یکرنگی در جبهه‌ها مانند انرژی هسته‌ای قدرت داشت.

وی خاطرنشان کرد: برخی افراد با بهانه‌های مختلف به‌دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند که باید بدانند پشتیبان این کشور امام زمان، شهدا و ایثارگران است.

امام جمعه موقت نکا با بیان اینکه شهدا سند افتخار کشور هستند گفت: درحالی که معنویت در کشور ما در حد مطلوب است نباید از ابزار مادی غافل شویم چراکه ابزار مادی قدرت بازدارندگی را به‌دنبال دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 15 =