کد خبر : 194124
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
-

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۶ آذرماه در جاده‌های مازندران اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۸ آذرماه تا ۲ بامداد شنبه ۹ آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. وی

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۶ آذرماه در جاده‌های مازندران اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۸ آذرماه تا ۲ بامداد شنبه ۹ آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه ۸ آذرماه تا ۲ بامداد شنبه ۹ آذرماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت:آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۶ آذر و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ آذرماه در محور هراز ممنوع است.

قدمی افزود:تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ روز شنبه ۹ آذرماه از محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از رانندگان خواست هنگام تردد در مسیرهای کوهستانی تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

قدمی با بیان اینکه تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ساعت ۱۲ تا ۲۴ امشب و نیز ساعت ۶ تا ۲۴ فردا و جمعه در جاده هراز ممنوع است گفت: جاده کندوان هم ساعت ۱۳ جمعه از کرج به شمال بسته و از ساعت ۱۷ همانروز تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =