کد خبر : 193781
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۰۰
-

گل‌محمدی: اعضای مجمع دوومیدانی تهران قانع نشوند مجمع فوق‌العاده می‌گذاریم

گل‌محمدی: اعضای مجمع دوومیدانی تهران قانع نشوند مجمع فوق‌العاده می‌گذاریم

به گزارش قائم آنلاین، اعضای مجمع دوومیدانی استان تهران در نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خواستار برگزاری مجمع فوق‌العاده و رسیدگی به امور این هیات شده‌اند. رضا گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در مورد اعتراض اعضای مجمع هیات دوومیدانی تهران به ایسنا گفت: به آقای ایرجی، رئیس

به گزارش قائم آنلاین، اعضای مجمع دوومیدانی استان تهران در نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خواستار برگزاری مجمع فوق‌العاده و رسیدگی به امور این هیات شده‌اند.

رضا گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در مورد اعتراض اعضای مجمع هیات دوومیدانی تهران به ایسنا گفت: به آقای ایرجی، رئیس هیات دوومیدانی استان تهران یک هفته (تا جمعه، ۸ آذر)  مهلت دادیم تا با اعتراض کنندگان صحبت کند، اعتراضاتشان را بشوند و توضیح بدهد، اگر قانع شدند که هیچ اما اگر قانع نشدند مجمع فوق العاده برگزار می‌شود و هر تصمیمی که مجمع بگیرد، اجرایی می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که تا آخر هفته هیچ اقدامی در این زمینه انجام نمی‌دهید؟ بیان کرد: خیر. برگزاری مجمع فوق العاده تشریفاتی دارد، ابتدا ما در مورد این نامه اعتراضی نظر می‌دهیم، سپس نامه اعضا را با نامه اداره کل برای سرپرست فدراسیون می‌فرستیم و  او تاریخ مجمع را مشخص می‌کند.

گل محمدی در مورد محور اعتراضات اعضای مجمع استان تهران گفت: اعتراضات در مورد وقت نگذاشتن آقای ایرجی برای هیات، نبود فرصت برای دیده شدن  اعضا و عدم حمایت از جامعه ورزشی، مربیان و قهرمانان این رشته بوده و نامه‌ای کلی است اما به هر حال اعضای مجمع این حق را دارند و ما هم به حق آنها احترام می‌گذاریم.

او در پاسخ به این سوال که آقای ایرجی مشکل قانونی برای ریاست هیات ندارد؟ گفت: خیر. اگر مشکلی داشت که مراجع حتما به ما اعلام می‌کردند بنابراین او هیچ مشکل قانونی برای ریاست هیات ندارد اما در قانون ذکر شده که در صورت اعتراض اعضای مجمع می‌توان بر اساس فرایندی تقاضای مجمع فوق العاده کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا این ادعا درست است که آقای ایرجی به دلیل اینکه بدهکار بانکی است حق امضا ندارد و امضاهایش را افراد دیگری انجام دادند؟ بیان کرد: تمام این موارد در مجمع بررسی می‌شود. اگر اعضا اعتراضی داشته باشند که نیاز به ورود مراجع نظارتی باشد اول سازمان بازرسی اداره کل به قضیه ورود می‌کند و بعد سایر اقدامات انجام می‌شود. در حال حاضر  اعضا اعتراضی داشتند که این اعتراض به معاونت من ارجاع داده شده است. به آقای ایرجی یک هفته وقت دادیم تا با معترضان صحبت کنند، اگر تعداد افراد اعتراض کننده تقلیل پیدا کند، مجمع فوق ‌العاده برگزار نمی‌شود در غیر این صورت مجمع طبق قانون برگزار می‌شود. تا آخر هفته هم اگر دوستان بر این اعتراض باقی بمانند به سرپرست فدراسیون نامه می‌دهم و تقاضای افراد را برای آنها ارسال می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 5 =