کد خبر : 193986
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
-

کنعانی‌زادگان: آن چند نفر را پیدا کنید

کنعانی‌زادگان: آن چند نفر را پیدا کنید

به گزارش قائم آنلاین، محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفی، در جمع خبرنگاران درباره شایعات مختلف مبنی بر رابطه نه چندان خوب ویلموتس با بازیکنان تیم ملی گفت: چنین چیزی مطرح نیست. ویلموتس و بازیکنان به یکدیگر احترام می‌گذارند. حرف‌هایی که در فضای مجازی مطرح

به گزارش قائم آنلاین، محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفی، در جمع خبرنگاران درباره شایعات مختلف مبنی بر رابطه نه چندان خوب ویلموتس با بازیکنان تیم ملی گفت: چنین چیزی مطرح نیست. ویلموتس و بازیکنان به یکدیگر احترام می‌گذارند. حرف‌هایی که در فضای مجازی مطرح شده، صحت ندارد.

او درباره انتقاد از ویلموتس مبنی بر غیبت در ایران و زیرنظر نگرفتن مسابقات باشگاهی تاکید کرد که این مسائل ارتباطی به او ندارد.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره شایعه دیگری مبنی بر کیفیت پایین تمرینات تیم‌ملی گفت: چنین چیزی صحت ندارد. تمرینات ما خوب بود و اهالی رسانه هم حضور داشتند. مشکلی از این بابت نداشتیم.

وی شایعه ناراحتی مسعود شجاعی بعد از این بازی با عراق و آمادگی برای خداحفظی از تیم ملی را هم در ادامه رد کرد.

مدافع پرسپولیس درباره مذاکره با برانکو برای حضور در تیم ملی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد، تیم ملی موفق شود.

کنعانی زادگان در واکنش به این سوال که تیم ملی فقط با انجام دو جلسه تمرین به مصاف عراق رفته است، گفت: تمرینات ما بیش از این بود اما لژیونرها فقط در دو جلسه حضور داشتند چرا که درگیر مسابقات باشگاهی بودند. اگر زودتر هم تمرین می‌کردیم، بازیکنان لژیونر نمی‌توانستند حضور یابند.

وی درباره اینکه به برخی از بازیکنان پرسپولیس گفته شده برانکو مربی بعدی تیم ملی است و بازیکنان هم به سرمربی سابق خود تبریک گفتند، تصریح کرد: من اطلاع ندارم. آن چند نفر را پیدا کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =