کد خبر : 193842
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

منافقان اغتشاشگر امروز ژست حمایت از ایران را در پیش گرفتند

منافقان اغتشاشگر امروز ژست حمایت از ایران را در پیش گرفتند

به گزارش قائم آنلاین، سردار عبداله ملکی در اجتماع بسیجیان شهرستان جویبار با بیان اینکه ایران در چهل سال اخیر درگیر جنگ اندیشه و تفکرهاست اظهار کرد: یک تفکر شیطانی و مادی است و تفکر دیگر الهی و اهداف انبیاء و ائمه را پیگیری می‌کند. وی با اشاره به اینکه مردم ما در چهار دهه

به گزارش قائم آنلاین، سردار عبداله ملکی در اجتماع بسیجیان شهرستان جویبار با بیان اینکه ایران در چهل سال اخیر درگیر جنگ اندیشه و تفکرهاست اظهار کرد: یک تفکر شیطانی و مادی است و تفکر دیگر الهی و اهداف انبیاء و ائمه را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما در چهار دهه در حال مقاومت ایستادگی در برابر تفکر شیطانی هستند اظهار کرد: در طول این چهل سال دشمن نتوانست در برابر مقاومت مردم پیروز شود زیرا تفکر بسیجی و حضور بابصیرت مردم، ایمان و توکل به خدا و قدرت ولی‌فقیه سه مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: دشمنان در دهه اول انقلاب با جنگ تحمیلی به دنبال براندازی بودند ولی لبیک بسیج مردمی و نظامیان به فرمان امام خمینی(ره) این جنگ را پیروز شدیم.

ملکی افزود:در دهه دوم دشمنان با تغییر تاکتیک به دنبال تغییر ساختار نظام بود و در دهه سوم مهار جمهوری اسلامی و فشارهای شدید اقتصادی در دستور کار دشمن قرار گرفت که باز هم، هوشیاری مردم بابصیرت ایران دشمنان را ناکام گذاشت.

وی تأکید کرد: دهه چهار نیز به دنبال براندازی هستند و به طوری که به دنبال بهانه مثل بنزین نیروهای خود را برای اغتشاش در ایران آماده کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه شهدا شاگردان اول دانشگاه شاهد در جبهه حق علیه باطل بودند گفت: الگوی ما در زندگی شهید صابریان، شهید عالی و شهید ذبیحی که اهل همین شهرستان هستند بودند.

ملکی گفت: امروز حامیان این اغتشاشگران منافقینی هستند که در دوران جنگ تحمیلی در کنار صدام علیه مردم ما می‌جنگیدند و ۱۷ هزار ایرانی را به شهادت رساندند و امروز ژست حمایت از ملت ایران را در پیش گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − هفت =