کد خبر : 193836
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
-

فتنه اخیر دشمنان در جبهه مقاومت خنثی شد

فتنه اخیر دشمنان در جبهه مقاومت خنثی شد

به گزارش قائم آنلاین، سردار اکبرنژاد در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: با نگاهی دقیق و ژرف بر تغییرات و تحولات ناشی از پدیده‌های انسانی و محیطی به درستی درک خواهیم کرد که همه این تحولات ناشی از تفکر انسان بر

به گزارش قائم آنلاین، سردار اکبرنژاد در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: با نگاهی دقیق و ژرف بر تغییرات و تحولات ناشی از پدیده‌های انسانی و محیطی به درستی درک خواهیم کرد که همه این تحولات ناشی از تفکر انسان بر محیط جغرافیا است.

وی افزود: امروزه اساس راهبردهای کلان کشورها بر جغرافیا و محیط های کانونی آن وابسته است.

مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه بیان کرد: در سراسر جهان سیاست‌های امنیتی و پیشرفت کشورها در سایه سه توازن مهم که مثلثی را تشکیل می دهند شکل می گیرد.

این مسئول در ادامه با تشریح این سه ضلع راهبردی تصریح کرد: این سه ضلع مثلث استراتژی شامل منافع، تعهد، منابع و قابلیت ها است که در در سایه تشکیل این مثلث و ایجاد توازن و پیشرفت برای زندگی اجتماعی تاثیرات آن را می توان در جوامع مختلف به وضوح مشاهده کرد.

اکبرنژاد با اشاره به اینکه منطقه غرب آسیا یکی از مناطق مهم و استراتژیکی جهان محسوب می شود یادآور شد: قدرت، سیاست و جغرافیا سه اصلی است که بیشترین قابلیت آن را در قاره آسیا و بویژه در غرب آسیا می توان آن را یافت.

وی بیان کرد: با ایجاد پدیده ای به نام انقلاب اسلامی سه ضلع مثلث قدرت در جهان به ایدئولوژی، رهبری و مردم تغییر داده شد و امروزه این سه ضلع هژمونی قالب در منطقه و جهان را دچار تغییر و اثرگذاری کرده است.

مشاور فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: گفتمان انقلاب اسلامی بر گفتمان جهالت در جهان پیشی گرفته و حاکم شده است و امروز می بینیم که این گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در سراسر جهان صادر شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای نابودی گفتمان انقلاب اسلامی تمام تلاش خودشان را کرده اند اما راه به جایی نبرده اند.

اکبرنژاد با اشاره به ترویج آرمان های امام و رهبری در سراسر جهان اظهار کرد: اثرات پیروزی انقلاب اسلامی بر منطقه و جهان بیش از پیش ملموس است و امروز هر حرکت آزادیخواهی که برای حفظ امنیت ملی در منطقه می بینیم با تاسی از انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به تشکیل بسیج مستضفین در کشورهای جهان و بخصوص منطقه غرب آسیا و شرق آفریقا گفت: در ۸ کشور پیرامونی ما به طور سازمان یافته و منظم علارغم فشارهای غرب و استکبار با نام های متفاوت و اسلامی بسیج مستضعفین شکل گرفته است.

مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: امروز بسیج به عنوان بزرگترین مدافع امنیت ملی محسوب می شود زیرا بسیج منابع و امکانات و نیروها برای مقابله با حوادث بزرگ اجتماعی اعم از اقتصادی،علمی، نظامی، فرهنگی، بلایای طبیعی و… با حضور این سرمایه معنوی و انسانی مدیریت و حل می شود.

این مسئول افزود: در ۸ سال دفاع مقدس و در بازسازی این کشور و در پروژه های کوچک و بزرگ انقلاب اسلامی این امت بزرگ توانست حماسه بی بدیل رقم بزند.

اکبرنژاد با اشاره به توطئه هفته گذشته دشمن اظهار کرد: دشمنان به گمان خود فتنه ای را در جبهه مقاومت طرح ریزی کرده بودند اما دیدید که این فتنه هم در ایران و هم در کشورهای همسایه خنثی شد.

وی در پایان گفت: دشمنان باید بدانند که بسیجیان و غیور مردان این کشور و انقلاب با یک اشاره رهبرشان تمام نقشه های آنان را منتج به شکست خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − هشت =