کد خبر : 193950
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
-

تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش ملی “مدیران فناوری اطلاعات”

تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش ملی “مدیران فناوری اطلاعات”

به گزارش قائم آنلاین، امیرناظمی، رئیس هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با اشاره به استقبال خوب پژوهشگران، محققان و علاقه‌مندان این حوزه از هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات در سال۹۸، گفت: فراخوان هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات تا پایان آبان ماه اعلام شده بود که بنا به درخواست برخی متقاضیان، و طبق

به گزارش قائم آنلاین، امیرناظمی، رئیس هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با اشاره به استقبال خوب پژوهشگران، محققان و علاقه‌مندان این حوزه از هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات در سال۹۸، گفت: فراخوان هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات تا پایان آبان ماه اعلام شده بود که بنا به درخواست برخی متقاضیان، و طبق نظر کمیته علمی همایش، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آذرماه تمدید شد.

وی در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه گفت: نتایج اولیه نیمه دوم آذرماه خواهد بود.

رئیس هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با بیان اینکه دور دوم داوری جایزه ملی فاب، اواخر آذر ماه است، افزود: زمان برگزاری همایش با توجه به تغییراتی که داشته‌ایم هشتم دی ماه است.

ناظمی با اشاره به اینکه ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت یا مراجعه حضوری به دبیرخانه همایش واقع در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) امکان‌پذیر است، گفت: دبیرخانه همایش در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، طبقه ۴، اتاق ۴۱۲ واقع است. پژوهشگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی itmanc.irandoc.ac.ir مراجعه کنند یا با شماره  ۰۲۱۶۶۹۵۴۷۵۴ تماس حاصل کنند.

به گزارش روابط عمومی هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، این همایش با شعار «ارزش آفرینی کسب و کارهای تعاملی و پلتفرم‌ها»، هشتم دی ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =