کد خبر : 193829
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
-

تفکر بسیجی جامعه را در مقابل استکبار بیمه می‌کند

تفکر بسیجی جامعه را در مقابل استکبار بیمه می‌کند

به گزارش قائم آنلاین، عبدالمهدی حق‌شناس در گفت وگو ، با اشاره به  هفته بسیج اظهار کرد: شعار محوری بسیج، ۴۰ سال خدمت جهاد و شهادت است که یکی از معدود وعده های است که از زمان انقلاب تا کنون توانسته به شعارهایش جامعه عمل بپوشاند. وی با بیان نقش بسیج در جامعه بیان کرد:

به گزارش قائم آنلاین، عبدالمهدی حق‌شناس در گفت وگو ، با اشاره به  هفته بسیج اظهار کرد: شعار محوری بسیج، ۴۰ سال خدمت جهاد و شهادت است که یکی از معدود وعده های است که از زمان انقلاب تا کنون توانسته به شعارهایش جامعه عمل بپوشاند.

وی با بیان نقش بسیج در جامعه بیان کرد: بازسازی کشور، دفاع در مقابل دشمنان، رفع آسیب ها از جمله کارهای بود که بسیج توانست به خوبی انجام دهد و در توسعه و رونق جامعه نقش بسزایی داشته باشد؛ همانطور که در سیل و این قبیل مشکلات در کنار مردم بود و کمک کننده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران هدف اصلی بسیج رسانه را نشان دادن عملکرد انقلاب و فرامین رهبری برشمرد و خاطرنشان کرد: تاثیر رسانه تعیین الگو و رهنمود کردن جامعه در مسیر انقلاب است، وظیفه بسیج رسانه این است که در مسیر انقلاب گام بردارد و دستاوردهای چهل سال انقلاب را منعکس کند.

وی از نقش محوری رسانه‌ ها در جامعه تاکید کرد و افزود: امروزه حرف اصلی را رسانه‌ها می زنند، تفکر جامعه رسانه را دنبال می‌کند و از آن تاثیر می‌پذیرد.

حق شناس به بیش از ۸۰۰ عضو فعال رسانه ای در بسیج رسانه مازندران خبر داد و اظهار کرد: ۵۴۳ عضو ثابت بسیج و ۳۰۰ عضو همکار در بسیج رسانه مازندران هستند که در بیشتر برنامه های بیش از ۷۰ درصد آنان حضوری فعال دارند.

وی در پایان از اجرای برنامه های بسیج رسانه در هفته بسیج خبر داد و گفت: ۲۳ عنوان در ۶۷ برنامه اجرایی می شود که امیدواریم تاثیر خوبی داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =