کد خبر : 193861
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
-

امضای سه تفاهم نامه فناورانه در حوزه قاچاق کالا

امضای سه تفاهم نامه فناورانه در حوزه قاچاق کالا

به گزارش قائم آنلاین، در حاشیه گردهمایی فناورانه در حوزه قاچاق کالا و ارز که از سوم آذر ماه آغاز شده بود و تا امروز ۵ آذر ماه ادامه داشت، سه تفاهم نامه به ارزش هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال میان شرکت‌های دانش بنیان و سازمان‌های دولتی به امضاء رسید. تفاهم نامه اول به ارزش

به گزارش قائم آنلاین، در حاشیه گردهمایی فناورانه در حوزه قاچاق کالا و ارز که از سوم آذر ماه آغاز شده بود و تا امروز ۵ آذر ماه ادامه داشت، سه تفاهم نامه به ارزش هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال میان شرکت‌های دانش بنیان و سازمان‌های دولتی به امضاء رسید.

تفاهم نامه اول به ارزش ۱۸۵ میلیارد ریال میان سازمان همیاری شهرداری های استان اردبیل و یکی از شرکت‌ها با موضوع طراحی و ساخت و نصب و راه اندازی سامانه‌ بازرسی کالاهای کانتینری به روش پرتو نگاری اشعه ایکس در محل گمرک بیله سوار استان اردبیل منعقد شد.

تفاهم نامه دوم نیز بین یکی از شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی با موضوع راه اندازی سیستم‌های خورشیدی آتش سر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال منعقد شد و تفاهم نامه سوم نیز با موضوع تهیه پلاک‌های هوشمند خودرو به ارزش هزار میلیارد تومان میان دو شرکت بخش خصوصی به امضاء رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + بیست =