کد خبر : 193660
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
-

۳۲ کشته و زخمی در دو حادثه ترافیکی در اتیوپی

۳۲ کشته و زخمی در دو حادثه ترافیکی در اتیوپی

به گزارش قائم آنلاین، در این تصادف جاده‌ای که شامگاه روز گذشته (یک‌شنبه) به وقوع پیوسته، یک مینی بوس که از “آدیس‌آبابا”، پایتخت این کشور عازم شهر “امبو” واقع در ۱۱۰ کیلومتری شمال غربی آن بوده با یک کامیون کمپرسی که در طرف مقابل جاده حرکت می‌کرده، برخورد کرده است. این حادثه علاوه بر ۱۸

به گزارش قائم آنلاین، در این تصادف جاده‌ای که شامگاه روز گذشته (یک‌شنبه) به وقوع پیوسته، یک مینی بوس که از “آدیس‌آبابا”، پایتخت این کشور عازم شهر “امبو” واقع در ۱۱۰ کیلومتری شمال غربی آن بوده با یک کامیون کمپرسی که در طرف مقابل جاده حرکت می‌کرده، برخورد کرده است.

این حادثه علاوه بر ۱۸ کشته، دو زخمی نیز بر جای گذاشته است. این دو نفر به دلیل جراحات جدی که متحمل شده‌اند به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

همچنین اوایل روز گذشته، تصادف یک مینی‌بوس دیگر نیز در ایالت “اورومیا”ی اتیوپی باعث کشته شدن هفت سرنشین و زخمی شدن پنج نفر دیگر شده بود.

در حال حاضر پلیس اتیوپی در حال بررسی علل احتمالی هر دو تصادف است.

بنا بر گزارش خبرگزاری شینهوا، تصادفات مرگبار ترافیکی در اتیوپی رایج است و جاده‌های نامناسب، رانندگی ناشیانه، سیستم صدور مجوز رانندگی پر عیب و نقص و ضعف قوانین ایمنی از عمده‌ترین دلایل آن شناخته می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =