کد خبر : 193637
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
-

گران‌شدن قیمت گوشت ربطی به بنزین ندارد

گران‌شدن قیمت گوشت ربطی به بنزین ندارد

به گزارش قائم آنلاین، سیدکاظم سیداصغری‌نژاد در گفت‌وگو ، در خصوص افزایش قیمت گوشت طی روزهای اخیر اظهار کرد: به دلیل اینکه حمل و نقل گوشت در کشور، با بنزین ارتباطی ندارد؛ افزایش قیمت بنزین نیز تاثیری در افزایش قیمت گوشت قرمز ندارد. وی افزود: افزایش فعلی قیمت گوشت در بازار ربطی با گرانی بنزین

به گزارش قائم آنلاین، سیدکاظم سیداصغری‌نژاد در گفت‌وگو ، در خصوص افزایش قیمت گوشت طی روزهای اخیر اظهار کرد: به دلیل اینکه حمل و نقل گوشت در کشور، با بنزین ارتباطی ندارد؛ افزایش قیمت بنزین نیز تاثیری در افزایش قیمت گوشت قرمز ندارد.

وی افزود: افزایش فعلی قیمت گوشت در بازار ربطی با گرانی بنزین ندارد.

رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران در خصوص علل افزایش قیمت گوشت در بازار خاطرنشان کرد: دامپزشکی استان خراسان رضوی به جهت کنترل قیمت در بازار، مجوز خروج دام از این استان را صادر نمی‌کند و لذا با توجه به اینکه این استان یکی از منابع اصلی تامین گوشت مازندران محسوب می‌شود، کمی با کمبود عرضه و در نتیجه افزایش قیمت مواجه هستیم.

این مسئول ادامه داد: البته سرما نیز مزید بر علت شد و بر  افزایش این مشکل دامن زده است.

سیداصغری‌نژاد عنوان کرد: ما با همکاری سازمان صمت مازندران پیگیر حل‌وفصل این موضوع هستیم تا هر چه سریع‌تر این مسئله را رفع کنیم و طبیعتا با حل این موضوع، شاهد کاهش قیمت‌ها نیز خواهیم بود.

به گفته وی، در بازار امروز قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی و گوساله با قیمت ۹۰ هزار تومان در سطح قصابی‌ها به دست مشتریان می‌رسد.

گفتنی است طی روزهای اخیر قیمت گوشت در بازار تا کیلویی ۱۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =