کد خبر : 193670
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
-

فروش بوستر پمپ

فروش بوستر پمپ

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پمپکده، این دستگاه کاربرد بسیار وسیعی در ساختمان‌های مسکونی مرتفع یا زمین‌های بزرگ دارد. از نظر هدف کلی بوستر با پمپ یکسان هستند؛ اما در ساختار و موارد استفاده با هم تفاوت‌هایی دارند. البته تفاوت‌های آن‌ها خیلی زیاد است. به هر حال، از بوستر در مکان‌هایی استفاده می‌شود که

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پمپکده، این دستگاه کاربرد بسیار وسیعی در ساختمان‌های مسکونی مرتفع یا زمین‌های بزرگ دارد. از نظر هدف کلی بوستر با پمپ یکسان هستند؛ اما در ساختار و موارد استفاده با هم تفاوت‌هایی دارند. البته تفاوت‌های آن‌ها خیلی زیاد است. به هر حال، از بوستر در مکان‌هایی استفاده می‌شود که با یک پمپ نمی‌توان فشار مورد نیاز منطقه را تعیین کرد.

بوستر دستگاه قدیمی نیست. این نوع از دستگاه از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است. در چند سال اخیر با توجه به افزایش ساختمان‌های مسکونی به ویژه برج‌ها شاهد زیاد شدن استفاده از بوستر هستیم. مسئله انتقال آب به نقاط بالایی شهر نکته‌ای بود که فقط به وسیله بوستر حل می‌شود.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ دستگاهی است که از چندین پمپ تشکیل می‌شود. در ساختار بوستر تعدادی الکتروپمپ به صورت موازی در کنار یکدیگر نصب می‌شوند. چنین ساختاری می‌تواند باعث افزایش قدرت فشار آب در تمامی انواع ساختمان‌ها می‌شود. کارکرد تمامی سیستم‌های تمامی بوسترها مشابه یکدیگر است. در هنگامی پایین بودن مصرف آب، بوستر مشابه با پمپ معمولی کار می‌کند. آخر شب‌ها تا صبح، بوستر در کمترین حالت توان مصرفی خود قرار دارد.

بعد از افزایش فشار آب، الکتروپمپ ها تک تک روشن می‌شوند. پمپ بعدی زمانی روشن می‌شود که مجموعه الکتروپمپ ها در تأمین آب ناتوان باشند. البته اگر به فشار بالایی نیاز باشد، گاهی تمامی الکتروپمپ ها روشن خواهند شد. خاموش شدن الکتروپمپ ها هم عملکردی مانند روشن شدن دارد. بعد از کاهش فشار آب، آخرین پمپ روشن شده خاموش می‌شود. اینکه چه زمانی پمپ بعدی یا قبلی روشن و خاموش می‌شود، قابل تعیین نیست. این مسئله به میزان فشار مورد نیاز آب بستگی دارد.

بوستر پمپ دور ثابت و دور متغیر

تمامی بوسترهای پمپ در دنیا به دو نوع ثابت و متغیر تقسیم می‌شود. نوع ثابت کاربرد اختصاصی‌تری داشته و در مکان‌های مخصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بوستر پمپ ثابت فشار آب در همان لحظه اولیه به بالاترین حد ممکن خود می‌رسد. برای مثال سیستم‌های آتش‌نشانی اصولاً از نوع بوستر پمپ دور ثابت استفاده می‌کنند.

بوستر پمپ دور متغیر همان نوع بوستر پمپ‌هایی هستند در تمامی ساختمان‌های مسکونی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارکرد این نوع بوسترها بر اساس میزان فشار آب است. هرچه نیاز به فشار بیشتر باشد، تعداد پمپ‌های زیادتر روشن خواهد شد.

هدف استفاده از بوستر پمپ چیست؟

هدف اصلی و نهایی کاربرد بوستر پمپ در افزایش فشار در ساختمان‌ها مرتفع یا زمین‌های بزرگی مانند کشاورزی یا کارخانه‌ها است. در چند سال گذشته جمعیت جهان افزایش زیادی داشته است. این جمعیت برای سکونت از مجتمع‌های مسکونی استفاده کردند. از طرف دیگر شاهد افزایش کارخانه‌ها و زمین‌های دیگری بوده‌ایم. انتقال آب در این واحدها اهمیت زیادی دارد. اینکه آب به درستی به تمامی نقاط برسد. از این رو نیاز است که از بوستر پمپ آب خانگی استفاده شود.

البته این تنها هدف استفاده نیست. روشن و خاموش مداوم پمپ‌ها می‌تواند باعث آسیب جدی به ساختار پمپ تک شود. به ویژه اینکه مکانی مانند ساختمان باشد و آب در هر لحظه فشارش تغییر می‌کند. از این رو برای جلوگیری از تخریب نیاز است که از بوستر پمپ استفاده شود.

انواع بوستر پمپ چیست؟

تمامی برندهای مطرح دنیا در زمینهٔ تولید بوستر پمپ فعالیت می‌کنند. رقابت اصلی آن‌ها بر سر همین مسئله است. آن‌ها به نوعی با یکدیگر جنگ دارند تا بتوانند بازار بوستر جهان را به دست بگیرند. در واقع به دلیل افزایش مکان‌هایی مانند ساختمان‌ها بزرگ و مرتفع شاهد زیاد شدن تعداد استفاده از بوستر پمپ هستیم.

مهم‌ترین شرکت‌های تولید کننده انواع بوستر پمپ شامل:

· بوستر پمپ پمپیران

· بوستر پمپ گراندفوس

· بوستر پمپ پنتاکس

· بوستر پمپ داب

· بوستر پمپ ابارا

پنتاکس از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده انواع بوستر در ایتالیا است. این شرکت با تولید انواع پمپ‌هایی که با محیط زیست سازگار بوده و علاوه بر آن با به کار بردن تجهیزات و تکنولوژی به روز فروش و محبوبیت بالایی در بازار رقابتی به دست آورده است.

مزیت‌های اصلی بوستر پمپ پنتاکس

· دارای بازده بالاتر نسبت به بقیه

· دارای اندازه کوچک‌تر نسبت به بقیه

· دارای طول عمر بالا

· دارای تولید صدای کمتر نسبت به بقیه

· دارای قابلیت جداسازی آسان

· دارای ضمانت نامه معتبر

· دارای سیستم قابلیت افزایش فشار به صورت خودکار

داب دیگر شرکت ایتالیایی است که در کنار پنتاکس، رقیب خود، در تولید و عرضه انواع پمپ و بوستر پمپ‌های قوی و مناسب فعالیت می‌کند. این شرکت توانسته تا با تولید انواع مختلف بوستر برای مکان‌های مختلف فروش و محبوبیت بالایی در دنیا به دست بیاورد. همچنین به کار بردن قطعات با کیفیت و استفاده از تکنولوژی به روز در ساخت باعث افزایش فروش و کسب سهمیه بالایی از بازار شده است.

مزیت‌های اصلی بوستر پمپ داب

· دارای بازده بالاتر نسبت به بقیه

· دارای اندازه کوچک‌تر نسبت به بقیه

· دارای طول عمر بالا

· دارای تولید صدای کمتر نسبت به بقیه

· دارای قابلیت جداسازی آسان

· دارای ضمانت نامه معتبر

· دارای سیستم قابلیت افزایش فشار به صورت خودکار

پمپیران قدیمی‌ترین و فعال‌ترین شرکت ایرانی است که با تجربه ۴۰ سال خود درزمینهٔ تولید انواع پمپ و بوستر پمپ فعالیت می‌کند. بوستر پمپ‌های این شرکت تبریزی در ابتدا زیر نظر یک شرکت آلمانی تولید می‌شد؛ اما امروزه توانسته با اتکا به مهندسان ایرانی و کمک گرفتن از دیگر کشورها، محصولات خود را به بازار عرضه کند. در حال حاضر محصولات پمپیران بسیار در بازار ایران پرفروش است. پمپ‌های پمپیران با تمامی شرایط آب و هوایی ایران سازگاری کامل دارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =