کد خبر : 193641
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
-

رسانه‌ها برای تمدن نوین اسلامی زمینه‌سازی کنند

رسانه‌ها برای تمدن نوین اسلامی زمینه‌سازی کنند

به گزارش قائم آنلاین، سردار علیجان میرشکار در  نشست خبرنگاران و فعالان رسانه ای با اشاره به اینکه رسانه باید افکار عمومی را بسازد اظهار کرد: رسانه بسیجی باید افکار عمومی را با توجه به باورهای دینی اسلامی شکل دهد، همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم عنوان کردند که محاصره فرهنگی استکبار

به گزارش قائم آنلاین، سردار علیجان میرشکار در  نشست خبرنگاران و فعالان رسانه ای با اشاره به اینکه رسانه باید افکار عمومی را بسازد اظهار کرد: رسانه بسیجی باید افکار عمومی را با توجه به باورهای دینی اسلامی شکل دهد، همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم عنوان کردند که محاصره فرهنگی استکبار را، جوانان باید بشکنند.

وی با بیان اینکه رسانه بسیجی باید به احیای تمدن اسلامی بپردازد، بیان کرد: واپس‌گرایی‌مان باعث شده است که تمدن اسلامی زیر غبار محو شود، نه تنها باید به احیای تمدن از دست رفته بپردازیم باید برای تمدن نوین اسلامی زمینه سازی کنیم.

یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: در هزاره اول مبحث سنت بود، در هزاره دوم صنعت و امروز که در هزاره سوم، مسله دانایی مطرح است.

وی به فلسفه شکل گیری بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج بعد از تسخیر لانه جاسوسی شکل گرفت، اما آنقدر در دفاع مقدس خوش درخشید و در مقابل استکبار ایستاد که نام هشت سال دفاع مقدس در اذهان عمومی تداعی کننده بسیج است.

میرشکار  اوج حرکت بسیج را در دفاع مقدس خواند و تاکید کرد:  حضرت امام خمینی(ره) بعد از جنگ بسیج طلاب را شکل داد و جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کرد، این تدبیر امام راحل بیانگر این است که باید در همه عرصه ها فعال باشیم.

وی گفت: باید در همه عرصه ها نه فقط نظامی، بلکه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… ورود پیدا کرد و در هر زمینه از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =