کد خبر : 193693
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
-

دیدار سفیر ایران در پاکستان با شاه محمود قریشی

دیدار سفیر ایران در پاکستان با شاه محمود قریشی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از وزارت خارجه پاکستان، مهدی هنردوست، سفیر ایران در پاکستان در دیدار با شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان از نقش اسلام‌آباد در تثبیت صلح در منطقه و تقویت روابط بین دو کشور قدردانی کرد. سفیر کشورمان با مروری بر دستاوردهای روابط دوجانبه ایران و پاکستان در سال‌های

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از وزارت خارجه پاکستان، مهدی هنردوست، سفیر ایران در پاکستان در دیدار با شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان از نقش اسلام‌آباد در تثبیت صلح در منطقه و تقویت روابط بین دو کشور قدردانی کرد.

سفیر کشورمان با مروری بر دستاوردهای روابط دوجانبه ایران و پاکستان در سال‌های اخیر گفت: دو کشور در زمینه‌های تاریخی و فرهنگی اشتراکات زیادی دارند.

وی همچنین تاکید کرد: نگرانی‌ها و منافع مشترک دو کشور موجب می‌شود که طرفین تمامی تلاش‌های خود را برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بکار گیرند.

همچنین شاه محمود قریشی در این دیدار از خدمات هنردوست در تقویت همکاری‌ها و روابط دوجانبه تقدیر کرد و با تاکید بر ضرورت تداوم رایزنی‌ها میان ایران و پاکستان، بر لزوم توسعه همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + چهار =