کد خبر : 193525
تاریخ انتشار : جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
-

مردم به خوبی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند/ مسئولین باید به مطالبات به حق مردم توجه کند

مردم به خوبی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند/ مسئولین باید به مطالبات به حق مردم توجه کند

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به حوادث اخیر بیان کرد: پس از سهمیه‌بندی بنزین عده‌ای که از مردم نبودند و از سوی عربستان سعودی، آمریکا و صهیونیست‌ها اجیر شده بودند دست به اقدامات خرابکارانه زدند و اموال عمومی را تخریب و حافظان امنیت

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به حوادث اخیر بیان کرد: پس از سهمیه‌بندی بنزین عده‌ای که از مردم نبودند و از سوی عربستان سعودی، آمریکا و صهیونیست‌ها اجیر شده بودند دست به اقدامات خرابکارانه زدند و اموال عمومی را تخریب و حافظان امنیت را شهید کردند.

وی خط قرمز کشور را حفظ امنیت دانست و تصریح کرد: مردم ایران بصیرت دارند و در طول این ۴۰ سال با نقشه‌های دشمن آشنا هستند و در کنار نظام و رهبری ایستاده‌اند.

امام‌جمعه جویبار با بیان اینکه مسئولین باید به مطالبات به حق مردم توجه کنند گفت: از برخی‌ها گلایه‌مندیم و هم مطالبه داریم و انتظار داریم خواسته‌ها و مطالبات مردم برآورده شود و نباید گرانی بنزین به سایر کالاها سرایت کند.

نادعلیزاده خاطرنشان کرد: بازرسی‌ها نباید مختص به یک هفته یا یک ماه باشد بلکه باید این بازرسی‌ها و نظارت‌ها در تمام طول سال وجود داشته باشد و از سوی دیگر باید درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین را برای مردم شفاف کند و محل هزینه آن را بیان کند.

وی بااشاره اینکه مردم به خوبی صف خود را از آشوبگران جدا کردند اظهار کرد: مردم در حوادث اخیر فریب اغتشاشگران را نخوردند و صف خود را از آنان جدا کردند.

امام‌جمعه شهرستان جویبار در پایان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز یکشنبه برای محکومیت اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران در حوادث روزهای اخیر دعوت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 1 =