کد خبر : 193572
تاریخ انتشار : جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
-

مردم برای دفاع از ایران اسلامی همیشه در میدان هستند

مردم برای دفاع از ایران اسلامی همیشه در میدان هستند

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام تقی پور در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت هفته بسیج و شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۳۰۰ هزار جوان خون خود را دادند تا این انقلاب استوار بماند و عده ای هنوز مشکلات شیمیایی را در بدن دارند. امام جمعه رامسر با اشاره به افزایش

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام تقی پور در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت هفته بسیج و شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۳۰۰ هزار جوان خون خود را دادند تا این انقلاب استوار بماند و عده ای هنوز مشکلات شیمیایی را در بدن دارند.

امام جمعه رامسر با اشاره به افزایش قیمت بنزین و اتفاقات اخیر بیان  کرد: ملت غیور ایران اسلامی پس از تصمیم سران قوا وقتی دیدند عده‌ای خرابکار به وسط خیابان آمدند، به میدان آمده و از آرمان های انقلاب دفاع کردند.

وی با طرح این سوال که چرا رهبری در موضوع بنزین گفتند که بنده صاحب نظر نیستم اما از تصمیم سران قوا دفاع می کنم خاطر نشان کرد: دلیل اول اینکه اگر بنا باشد با آشوب و اغتشاش، هر ماده قانونی از صف اجرا خارج شود، سنگی بر روی سنگ باقی نمی ماند.

این مسئول در تشریح دلیل دوم گفت: اگر رهبری این دفاع را انجام نمیدادند، کلیدواژه سوم در طول این چند سال برای شروع فتنه ای جدید کلید می خورد و آن حمله و هجمه به موضوع امنیت بود.

تقی پور با بیان اینکه سال ۸۸ ، ۴۰ میلیون رای مردم با کلید واژه تقلب و رای من کو لگد مال شد اضافه کرد: در فتنه ۸۸ رهبر معظم انقلاب با شجاعت تمام در برابر این فتنه گری ایستاند.

وی با بیان اینکه همه می دانند که نا امنی چه بر سر کشور می آورد افزود: مردم رامسر با بلوغ سیاسی خود اجازه ندادند که فتنه گران در سال ۸۸ بتوانند در رامسر کاری از پیش ببرند و این باید الگویی برای همه باشد.

امام جمعه رامسر در ادامه به اتفاقات سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: فتنه دی ماه ۹۶ با کلید واژه فساد سیستماتیک استارت خورد ولی باز هم رهبری در آن سال به میدان آمدند و مردم را با هوشمندی مثال زدنی هدایت کردند.

این مسئول با بیان اینکه کلیدواژه ای که در جریان اغتشاشات ۹۸ مهم بود، بحث امنیت بود افزود: ما امسال انتخابات مجلس را در پیش رو داریم و برای انتخابات دوم اسفند، قطعا نفوذی ها و فتنه گران به صورت مرموزانه به میدان می آیند و شاید ارکان نظام و شورای نگهبان را زیر سوال ببرند.

تقی پور با اشاره به حق قانونی مردم در بیان مطالبات اقتصادی یادآور شد: مردم ایران اسلامی از نحوه اجرای قانون افزایش قیمت بنزین گله دارند و دولت و نمایندگان مجلس باید به این امر توجه کنند.

وی با انتقاد از رفتارهای دولت در معطل نگه داشتن کشور به امید برجام گفت: رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارهای اخیر صراحتا به این موضوع اشاره کردند و دولت باید بداند که اعتماد به کشورهایی مانند فرانسه و انگلیس خبیث یقینا خطاست.

امام جمعه رامسر ضمن محکومیت اغتشاش گران و کسانی که منافع مردم را زیر سوال بردند ادامه داد: ما اگر به دولت و نماینده شهرمان منتقد هستیم، اما اینگونه که بیاییم بنی اسرائیلی فکر کنیم، حاشا به رفتار ما و همه بدانند هرگز از آرمان های انقلاب دست نمی کشیم.

این مسئول ادامه داد: ملت ما ثابت کردند که برای در میدان ماندن برای سید علی و رهبری، شعار خونی که در رهبر ماست هدیه به بر رهبر ماست، شعار ابدی مردم است.

تقی پور در پایان با دعوت از مردم رامسر برای حضور در راهپیمایی دفاع از امنیت کشور تصریح کرد: همه خواهند دید در روز یکشنبه ساعت ۹ صبح، چه باران باشد و چه برف، مردم ما برای دفاع از ایران اسلامی، انقلابی به میدان می آیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + هفده =