کد خبر : 193523
تاریخ انتشار : جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
-

تصمیمات رهبری حکیمانه و الهی است

تصمیمات رهبری حکیمانه و الهی است

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اول آذرماه، اظهار کرد: تصمیم اخیر مقام معظم رهبری یکی از تصمیماتی است که با الهام الهی، هدایت خداوند و حکیمانه بوده است. وی با تاکید بر تبعیت از ولی فقیه افزود: تصمیم مقام معظم رهبری در مسائل اخیر

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اول آذرماه، اظهار کرد: تصمیم اخیر مقام معظم رهبری یکی از تصمیماتی است که با الهام الهی، هدایت خداوند و حکیمانه بوده است.

وی با تاکید بر تبعیت از ولی فقیه افزود: تصمیم مقام معظم رهبری در مسائل اخیر حکیمانه بوده است و وظیفه داریم از آن تبعیت کنیم.

محمدی‌لائینی گفت: ملت ایران نشان داده که بدون خیانت است و به آرمان‌های انقلاب پشت نکرده یکی از آن همین ماجرای این روزهاست.

امام جمعه ساری افزود:ما به اصل گران شون قیمت بنزین ورود پیدا نمی‌کنیم، چون مقام رهبری گفتند سران قوا با تصمیم کارشناسی به این نتیجه رسیدند و من حمایت می‌کنم.

این مسئول بیان کرد: به آتش کشیدن اجناس بخش خصوصی و مردم، آسیب رساندن به جان و مال مردم با وحشی‌گری کاری درستی نیست، مقام رهبری برای دفاع از امنیت هزینه می‌کنند و گفتند مردم ایران با بصیرت‌شان راه‌شان را از آشوب‌طلبان جدا کردند؛ اطراف‌شان نبودند، در نهایت این قائله پیچیده و حساب شده و خطرناک خاموش شد امتیاز بیشتر را در این کار من به مردم ولایت‌مدار می‌دهم، بزرگترین عامل خنثی‌شدن این توطئه شما مردم هستید و باید در یکشنبه پیش رو حرف‌مان را با حضور با شکوه در راهپیمایی روز یکشنبه در محکومیت شورش و حمایت از رهبر بزنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: در یک کلمه باید بگوییم بسیج عقبه استراتژیک نظام ما است، خدمات همه به جای خودش محفوظ، اما پشتوانه همه بسیج است ما باید برای توسعه کمی و کیفی و رشد بسیج دغدغه و برنامه داشته باشیم سیاست و چشم‌انداز مشخص برای آینده بسیج داشته و آن را جدی بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + چهارده =