کد خبر : 193529
تاریخ انتشار : جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
-

برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸

برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸

به گزارش قائم آنلاین، پیرو انتشار خبری مبنی بر مشاجره در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خبر مذکور فاقد اعتبار بوده و تأکید کرد که جایگاه اطلاع‌رسانی و سخنگویی شورای عالی انقلاب فرهنگی بر عهده دبیر این شورا

به گزارش قائم آنلاین، پیرو انتشار خبری مبنی بر مشاجره در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خبر مذکور فاقد اعتبار بوده و تأکید کرد که جایگاه اطلاع‌رسانی و سخنگویی شورای عالی انقلاب فرهنگی بر عهده دبیر این شورا است.

رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸ با با اعلام رمز یا محمد رسول الله(ص) توسط فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به یگان های عملیاتی حاضر در رزمایش آغاز شد.

انجام عملیات اسکرامبل با بهره گیری از پهپاد/ کرارها رهگیر شدند

انهدام اهداف در ارتفاع بلند توسط سامانه موشکی تلاش

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) : آمریکا نسبت به حفظ جان سربازان خود مسئولانه رفتار کند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: شبیه‌سازی منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸

فرمانده کل ارتش: مادامی که حرف ما استقلال است، استکبار در برابر ما می‌ایستد

امیر صباحی فرد: ورود دشمنان به فضای ایران بر عهده خودشان است اما خروج قطعا با آنها نیست

آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های سیاسی این هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: مرگ بر آشوبگر از شعارهای خوب مردم در این راهپیمایی‌ها بود که شنیده شد. جهانیان بدانند، نظام اسلامی نظامی مقتدر است؛ بیدی نیست که با این شرارت‌های احمقانه بلرزد. وی همچنین گفت: از تدبیرهای ستودنی در این ماجرا قطع اینترنت بود؛ اگر مسئولین میخواهند اهمیت کار را درک کنند ببیند دشمن و شبکه‌های خارجی چقدر ناراحت اند از این اتفاق؛ این یعنی لانه زنبور را شناسایی کردند؛ از آن‌ها درخواست میکنم، پیامرسان‌های داخلی را تقویت کنند و اینترنت بومی را هر چه زودتر راه اندازی کنند؛ اگر در این کار کوتاهی کنید در پیشگاه خدا جوابی نخواهید داشت. تقاضا دارم اینترنت را باز باز نکنید. دیدید که به مردم جنایت یاد می دادند.

در سخنرانی پیش از خطبه‌ها نیز رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رویکرد جدید بسیج توسل به بیانیه گام دوم و پیش برد اهداف آن به کمک جوانان و نوجوانان برای ایجاد تمدن اسلامی است.

به گزارش ایسنا، نمازگزاران تهرانی پس از پایان نماز جمعه این هفته تهران با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آشوب‌گر» ضمن بیان انزجار خود از عاملان اغتشاشات اخیر در کشور این اقدام را محکوم کردند. در این راهپیمایی دانش‌آموزان و بسیجیان نیز حضور داشتند.

سخنگوی وزارت کشور در واکنش به برخی مطالب منتشر شده در خصوص “عدم امکان تجمع با استفاده از شیوه های قانونی” گفت: حق بر تجمعات قانونی علاوه بر قانون اساسی در منشور حقوق شهروندی نیز مورد تاکید قرار گرفته است و در این راستا پیشنهاد وزارت کشور در سال ۱۳۹۷ به تصویب هیات وزیران رسیده و کماکان لازم الاجرا می باشد. وی تاکید کرد: در یک سال گذشته ۳۳۱ تجمع و راهپیمایی با استفاده از ساز و کار قانونی در سراسر کشور برگزار شده است.

درهمین رابطه یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با ابراز امیدواری از این که اولویت بررسی طرح تعیین تکلیف مکانی برای برگزاری تجمعات در دستور کار هفته آینده مجلس قرار گیرد، گفت: اگر مکان خاص برای برگزاری تجمعات وجود داشت به راحتی می توانستیم بین کسانی که خواسته به حق دارند با آشوب گران تفکیک قائل شویم.

علی مطهری هم با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده برای دسترسی به اینترنت در پی برخی ناآرامی‌های مربوط به افزایش قیمت بنزین گفت: به نظر من ادامه قطع اینترنت با توجه به بازگشت آرامش به کشور ضرورتی ندارد.

همچنین سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری عامل انسداد بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: این متهم بازنشسته سفارت ایران در کشور دانمارک بوده است.

نماینده شهریار: اغتشاشگران در حقیقت به اموال مردم آسیب زده‌اند

یک استاد دانشگاه: ابطال مصوبه تعیین محل تجمعات مردمی درست است؛ به شرط وجود آزادی اجتماعات

سفیر کشورمان در لندن: اعتراضات اخیر در کشور توسط هسته‌های شورشی سازمان یافته اجرا شد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب: به دولت برای ایجاد فضای اعتراض مسالمت آمیز اصرار می‌کنیم

رئیس کمیسیون عمران مجلس: سهمیه بنزین تاکسی‌ها کم است/ مجلس با هرگونه گرانی کالا برخورد می‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه: آمریکا مسئول ناآرامی‌های اخیر در ایران است

بیانیه مداخله‌جویانه اتحادیه اروپا در رابطه با ناآرامی‌ها در ایران

اذعان آمریکا به دامن زدن به آتش ناآرامی‌ها در ایران

مایک پنس: مردم آمریکا در کنار مردم ایران ایستاده‌اند

واکنش توییتری ترامپ به ناآرامی‌های اخیر ایران

مداخله آشکار پمپئو در امور داخلی ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به کشف و شناسایی مواد خطرناک از بازرسان آژانس تاکید کرد: ایران پس از ارائه مستندات منتظر پاسخ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره بازرس متخلف است.

همچنین یک مقام مسئول در وزارت خارجه عربستان اعلام کرد که ریاض از تصمیم آمریکا در لغو معافیت‌های تحریمی تاسیسات هسته‌ای فردو استقبال می کند.

درهمین رابطه رحمان قهرمان‌پور، کارشناس مسایل بین‌الملل گفت: با توجه به تحریم‌های گسترده آمریکا، ایران عملا دیگر نگران لغو معافیت‌ها در فردو و سایر تاسیسات و فعالیت‌های هسته‌ای خود نیست.

مدیرکل موقت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با بیان اینکه گزارش خود را در ارتباط با نظارت و راستی‌آزمایی فعالیت‌های هسته‌ای ایران به شورای حکام ارائه داده است، از برگزاری نشستی میان ایران و آژانس در هفته آینده در تهران خبر داد.

کورنل فروتا  همچنین در بیانیه‌ای خطاب به شورای حکام خواستار همکاری کامل و بجای ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد.

نماینده آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست فصلی شورای حکام بدون اشاره به حق ایران برای کاهش اجرای تعهدات برجامی‌ خود در پی عدم پایبندی دیگر طرفین این توافق بین المللی از افزایش غنی‌سازی در کشورمان انتقاد کرد و تلاش کرد با جوسازی علیه اقدامات اخیر ایران در راستای کاهش اجرای تعهداتش در برجام، علیه ایران فضاسازی کند.

در همین رابطه نماینده روسیه در وین در پیامی توییتری  سه محور اصلی جلسه دیروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران را گزارش داد.

اعضای شورای نگهبان بعد از ظهر روز چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ با حضور کارشناسان مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در محل شورای نگهبان ضمن دریافت آموزش‌های لازم، در سامانه ثبت دارایی مسئولان جمهوری اسلامی ایران (ثنا) ثبت‌نام کردند. آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان، کدخدایی قائم مقام و سخنگوی شورای نگهبان و بقیه اعضای حقوقدان و فقهای این شورا، امروز در این سامانه عضو شدند.

آیت‌الله رئیسی در همایش سراسری “خیزش هسته‌های مساله محور جوانان”با بیان اینکه بسیجی از روحیه ابتکار، خلاقیت و نوآوری برخوردار است، گفت: بسیجی برخوردار از روحیه “ما می‌توانیم” برای پیشرفت امور جامعه است. وی افزود: بسیجی دارای روحیه آماده و برخوردار از آمادگی برای هزینه کردن از خود و آنچه در اختیار دارد برای ارتقای جامعه و رفع مشکلات و گره‌ از زندگی مردم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =