کد خبر : 193380
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
-

لزوم تقویت نظارت و بازرسی در رامسر برای جلوگیری از گرانی

لزوم تقویت نظارت و بازرسی در رامسر برای جلوگیری از گرانی

به گزارش قائم آنلاین،  با توجه به گران شدن بنزین در روزهای اخیر یکی از نگرانی‌های به حق مردم موضوع گرانی دیگر اجناس در بازار است. تجربه نشان داده که گران شدن بنزین در کشور همیشه اثرات خود را بر بازار کالاهای اساسی گذاشته است و از این رو مردم نیز این نگرانی را همچنان

به گزارش قائم آنلاین،  با توجه به گران شدن بنزین در روزهای اخیر یکی از نگرانی‌های به حق مردم موضوع گرانی دیگر اجناس در بازار است.

تجربه نشان داده که گران شدن بنزین در کشور همیشه اثرات خود را بر بازار کالاهای اساسی گذاشته است و از این رو مردم نیز این نگرانی را همچنان همراه دارند.

اگر چه وزیر صمت پس از گران شدن بنزین و سهمیه بندی آن اعلام کرده که کالاهای اساسی و بازار هیچ افزایش قیمتی را نخواهد داشت اما پیش بینی می شود در روزهای آینده با پایان یافتن سهمیه خودروها اثرات این گرانی بر بازار وارد شود.

شهرهای شمالی و بویژه رامسر که به جهت حضور مسافران همیشه بستری مناسب برای گران شدن کالاها را در خود داشته است این بار نیز پیش‌بینی می شود که گرانی کالاهای اساسی گریبان خانوارها را بگیرد.

ضرورت دارد که اداره صمت در شهرستان و تیم‌های نظارتی به نسبت ادعایی که دولت در مورد عدم گران شدن کالا کرده اند به صورت مستمر در بازار گشت و نظارت خود را داشته باشند.

پیشنهاد می شود در کل شهرستان با تشکیل تیم‌های بازرسی و جذب بازرسان افتخاری و همچنین استفاده از ظرفیت بسیجیان جلوی هر گونه تضعیف حق مردم گرفته شود تا منفعت طلبان جرات تخلف نداشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 13 =