کد خبر : 193449
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
-

برخورد جدی با هرگونه تخلف و افزایش قیمت در بازار

برخورد جدی با هرگونه تخلف و افزایش قیمت در بازار

به گزارش قائم آنلاین، سعدی عبداللهی در گفت‌وگو ، با بیان اینکه عمده حمل و نقل واحدهای صنفی توسط ماشین‌های دیزلی انجام می‌شود و افزایش قیمت گازوئیل هم نداشتیم بر روی قیمت‌ها تاثیری ندارد، بازار در حال رصد شدن است که هیچ گونه افزایش قیمتی کاذبی ایجاد نشود. وی با اشاره به اینکه به واحدهای

به گزارش قائم آنلاین، سعدی عبداللهی در گفت‌وگو ، با بیان اینکه عمده حمل و نقل واحدهای صنفی توسط ماشین‌های دیزلی انجام می‌شود و افزایش قیمت گازوئیل هم نداشتیم بر روی قیمت‌ها تاثیری ندارد، بازار در حال رصد شدن است که هیچ گونه افزایش قیمتی کاذبی ایجاد نشود.

وی با اشاره به اینکه به واحدهای صنفی، تاکسی تلفنی ها،تاکسیرانی اعلام شده است که هر گونه افزایش قیمت به بهانه تغییر نرخ بنزین ممنوع است  افزود:با توجه به اینکه تولید روغن بعنوان یکی از کالاهای اساسی مردم در شهرستان سوادکوه تولید می شود بازرسی و نظارت های لازم در خصوص تولید و عرضه این کالا  در سطح استان به صورت روزانه انجام می شود.

رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان سوادکوه با بیان اینکه تلفن گویای ۱۲۴ به صورت شبانه روزی پاسخگو شکایات شهروندان است ادامه داد: هر تماس حداقل ظرف نیم ساعت پاسخ داده خواهد شد، دو تیم  بازرسی در شیفت صبح و عصر تا اطلاع ثانوی طرح بازرسی از صنف های مختلف را بر عهده خواهند داشت.

این مسئول با اشاره به نظارت پخت در واحدهای خبازی  و انبارهای آرد بیان کرد:باتوجه به صعب العبور بودن برخی مناطق  و تغییرات آب و هوایی سهمیه آرد ۱۵ روز در مناطقی که امکان تردد به دلیل جو نامساعد هوا وجود نداشته باشد توزیع می‌شود تا مشکلی ایجاد نشود.

عبداللهی با تاکید بر اینکه ستاد ویژه تنظیم بازار برای رصد قیمت‌ها در شهرستان برگزار شد که دو تیم بازرسی نیز از روز شنبه در شهر زیراب و پل‌سفید تمام وقت تا اطلاع ثانوی مستقر می‌شوند و قیمت ها را با دقت بررسی می‌کنند، افزود: به کلیه تاکسی تلفنی‌ها و تاکسیرانی‌ها ابلاغ شده اگر افزایش قیمتی در دستور کار خود داشته باشند کارت سوخت رانندگان متخلف لغو می‌شود.

وی با اشاره به جلسات روزانه  تنظیم بازار که  در محل فرمانداری شهرستان سوادکوه برگزار می‌شود که بازار به طور ویژه رصد و قیمت‌ها کنترل می‌شود، گفت: در یک هفته گذشته قیمت هیچ کالای اساسی با افزایش قیمت روبه رو نبوده و در صورت مواجه با هرگونه تخلف و افزایش قیمتی در سطح بازار برخورد جدی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + پانزده =