کد خبر : 193363
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
-

کنگره ۳۰۰۰ شهید بسیجی استان البرز برگزار شد

کنگره ۳۰۰۰ شهید بسیجی استان البرز برگزار شد

به گزارش قائم آنلاین، کنگره‌ ۳۰۰۰ شهید بسیجی استان البرز صبح امروز ۲۹ آبان ماه هم‌زمان با نخستین روز از هفته بسیج با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سردار حسن حمیدزاده معاون اسبق پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، مسئولان لشگری و استانی و امت

به گزارش قائم آنلاین، کنگره‌ ۳۰۰۰ شهید بسیجی استان البرز صبح امروز ۲۹ آبان ماه هم‌زمان با نخستین روز از هفته بسیج با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سردار حسن حمیدزاده معاون اسبق پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، مسئولان لشگری و استانی و امت شهیدپرور استان البرز در حسینیه ثارالله سپاه استان البرز برگزار شد.

سلیمان رستمیان در حاشیه‌ این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک هفته بسیج گفت: شهادت توفیق بزرگ الهی است که نصیب هرکس نمی‌شود زیرا افراد زیادی هستند که ویژگی‌های معنوی بالایی دارند اما لیاقت شهادت نصیبشان نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا زنده ماندن فرهنگ ایثار و شهادت است  بیان کرد: باید در راستای تجلیل و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره‌ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش و اهتمام جدی داشته باشیم. داشتن روحیه‌ انقلابی و ولایت مدار لازمه حرکت در خط شهدا بوده و از این طریق است که می‌توان به سعادت و سربلندی دست‌ یافت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بسیجیان را ادامه‌دهنده‌ راه شهدا و ایثارگران دانست و گفت: بسیجیان باید بصیرت و آگاهی خود را افزایش داده تا بتوانند ادامه‌دهنده‌ راه شهدا باشند.

گفتنی است در این مراسم پیکر پاک یک‌تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس بر روی دستان مردم استان البرز تشییع شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − ده =