کد خبر : 193325
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
-

پاکستان: تلاش هواپیمای ارتش آمریکا برای ورود به حریم هوایی خود را دفع کردیم

پاکستان: تلاش هواپیمای ارتش آمریکا برای ورود به حریم هوایی خود را دفع کردیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سازمان مسئول هوانوردی غیرنظامی پاکستان اعلام کرده که تلاش یک هواپیمای نظامی آمریکایی برای ورود به حریم هوایی این کشور در روز چهارشنبه را دفع کرده است. بر طبق اعلام این سازمان ، این هواپیمای نظامی آمریکایی تلاش داشت تا از منطقه کراچی وارد حریم هوایی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سازمان مسئول هوانوردی غیرنظامی پاکستان اعلام کرده که تلاش یک هواپیمای نظامی آمریکایی برای ورود به حریم هوایی این کشور در روز چهارشنبه را دفع کرده است.

بر طبق اعلام این سازمان ، این هواپیمای نظامی آمریکایی تلاش داشت تا از منطقه کراچی وارد حریم هوایی پاکستان شود بدون آن که مجوزها و کدهای لازم را در اختیار داشته باشد.

گزارش شده که این هواپیمای آمریکایی از مبدا شهر مسقط به پرواز در آمده و بنا به اعلام سازمان هوانوردی غیرنظامی پاکستان، مسئولان کنترل ترافیک هوایی در منطقه بلافاصله پیام هشداری را برای این هواپیما فرستاده و آن را مجبور به بازگشت از مسیرش کرده است.

آمریکا هنوز درباره این خبر اظهار نظر نکرده است.

اسلام‌آباد ماه فوریه گذشته در پی حمله هوایی نیروی هوایی هند به یک کمپ متعلق به گروه شبه نظامی موسوم به “جیش محمد” در خاک پاکستان، حریم هوایی خود را بست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =