کد خبر : 193307
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
-

احیای ۷۷ واحد صنعتی مازندران طی دو سال اخیر

احیای ۷۷ واحد صنعتی مازندران طی دو سال اخیر

به گزارش قائم آنلاین، حسین‌قلی قوانلو در حاشیه نشست خبری با اصخاب رسانه مازندران در محل برگزاری نمایشگاه کتاب و مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که چند درصد از واحدهای صنعتی استان با ظرفیت ۱۰۰ درصدی مشغول فعالیت هستند؛ پاسخ داد: با صد درصد ظرفیت؛ چیزی حدود ۲۰ درصد

به گزارش قائم آنلاین، حسین‌قلی قوانلو در حاشیه نشست خبری با اصخاب رسانه مازندران در محل برگزاری نمایشگاه کتاب و مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که چند درصد از واحدهای صنعتی استان با ظرفیت ۱۰۰ درصدی مشغول فعالیت هستند؛ پاسخ داد: با صد درصد ظرفیت؛ چیزی حدود ۲۰ درصد از کارخانه‌های استان فعال و مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: این وضع نه در استان و کشور بلکه در تمام دنیا به این نحو است و وقتی می‌گوییم صد در صد ظرفیت، یعنی واحدها با سه شیفت، مشغول کار هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص وضعیت ۸۰ درصد مابقی واحدهای صنعتی استان، خاطرنشان کرد: بقیه واحدهای صنعتی، برخی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد، برخی ۳۰ تا ۵۰ درصد، برخی واحدهای فصلی هستند و در کل هم، تعداد واحدهای تعطیل ما در کل کشور هم به ۲۰ تا ۲۵ درصد می‌رسد.

این مسئول متذکر شد: طی سالیان اخیر، خیلی از این واحدها احیا شدند و سال گذشته نیز در همین استان مازندران تعداد ۵۳ واحد صنعتی احیا و به چرخه تولید برگشتند.

قوانلو با اشاره به احیای ۲۴ واحد صنعتی طی ۷ ماهه نخست امسال، عنوان کرد: واحدهای خوبی در استان احیا شدند و این دست از فعالیت‌ها، فعالیت‌های خوبی است.

وی اعلام کرد: امروز نساجی مازندران که برند ما است دارد کار می‌کند با هزار مشکل، چوب و کاغذ با این همه مشکلات امروز دارد کار می‌کند و روز به روز هم تولید آن در حال افزایش است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران متذکر شد: دو واحد فولادسازی در امیرآباد که تعطیل بود، راه اندازی شد و اینگونه خیلی از واحدهای تعطیل راه افتادند و همه باید تلاش کنیم تا ظرفیت ما در این بخش اضافه شود.

قوانلو در پایان گفت: بهبود شرایط کسب و کار انجام شود، امیدواریم رونق هم به واحدهای صنعتی باز گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 2 =