کد خبر : 193129
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
-

رسانه‌ها در عین روشنگری جلوی التهاب‌آفرینی را بگیرند

رسانه‌ها در عین روشنگری جلوی التهاب‌آفرینی را بگیرند

به گزارش قائم آنلاین،  سیدیونس حسینی عالمی طی بازدید از غرفه بلاغ در نمایشگاه مطبوعات مازندران در خصوص موضوع و نقش رسانه‌ها در جریانات اخیر پس از آغاز طرح تغییر نرخ بنزین و حوادثی از این دست، اظهار کرد: ما نمی‌گوییم رسانه‌ها، حرف مردم را نزنند، ولی رسانه‌ها وظیفه بسیار مهمی که دارند هم روشنگری

به گزارش قائم آنلاین،  سیدیونس حسینی عالمی طی بازدید از غرفه بلاغ در نمایشگاه مطبوعات مازندران در خصوص موضوع و نقش رسانه‌ها در جریانات اخیر پس از آغاز طرح تغییر نرخ بنزین و حوادثی از این دست، اظهار کرد: ما نمی‌گوییم رسانه‌ها، حرف مردم را نزنند، ولی رسانه‌ها وظیفه بسیار مهمی که دارند هم روشنگری است و هم اینکه باید جلوی التهاب آفرینی را بگیرند.

وی افزود: لذا هر رفتاری که بر خلاف قانون باشد، در جامعه برای همه مردم، مضر است و این وظیفه رسانه‌ها است که روشنگری کنند که چه رفتاری قانونی و چه رفتاری غیرقانونی است.

دادستان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: تلاشی که همه داریم می‌کنیم اعم شماها به عنوان رسانه و ما به عنوان دادستان و خیلی از مردم به عنوان مجری این است که قانونمندی در جامعه حاکم شود.

این مسئول با بیان اینکه سوق جامعه به سمت قانونمندی، وظیفه رسانه‌ها است؛ متذکر شد: التهاب آفرینی سمی است برای اجتماع و باید پرهیز کرد.

حسینی عالمی در حاشیه این دیدار در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص علل و آخرین وضعیت پرونده تخلف چند تن از مدیران متخلف جهاد کشاورزی(تعاونی روستایی) و سازمان صمت که طی سال‌جاری، در رسانه‌ها منتشر شده بود؛ گفت: پرونده این افراد در جریان تحقیق است و هنوز به نتیجه قطعی و صدور حکم نرسیده است.

وی ادامه داد: عمده تخلفات این افراد بیشتر مالی و یا بعضا تخلفات اداری بوده که در دست بررسی است و پس از تکمیل تحقیقات و رسیدگی، احکام آن‌ها صادر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 16 =